Fiinţe, umbre, epifanii
40,00 MDL
"Oricât şi-ar propune autorul să rarefieze (minimalist) şi să prozaizeze (autenticist) spaţiile dezlocuite de universurile sale imaginare, poezia rămâne una densă ca semnificaţie şi discursivitate. Una barocă, adică, după cum îl ştiam. Poate cu nişte accente dramatice mai pregnante." (Mircea V. Ciobanu)
Fiinţe, umbre, epifanii
40,00 MDL
"Oricât şi-ar propune autorul să rarefieze (minimalist) şi să prozaizeze (autenticist) spaţiile dezlocuite de universurile sale imaginare, poezia rămâne una densă ca semnificaţie şi discursivitate. Una barocă, adică, după cum îl ştiam. Poate cu nişte accente dramatice mai pregnante." (Mircea V. Ciobanu)
Terasa galbenă
85,00 MDL
„Încă de la debutul său editorial, petrecut la finele anilor șaptezeci, Arcadie Suceveanu se înscrie în atmosfera poetică a optzecismului românesc, fără a rămâne tributar niciunui poet născut dincolo sau dincoace de Prut. Tind să cred că orașul unde și-a petrecut adolescența și o parte din tinerețe, Cernăuți-ul cu amprenta sa habsburgică, locul de întâlnire al marilor spirite, și-a pus puternic amprenta asupra creației sale, deschizându-i calea spre marea literatură”.
Nichita Danilov
„Se definitivează astfel portretul unui autor cu pecete proprie, pe care o putem recunoaște ușor, dincolo de mulțimea de măști și de ipostaze ale unor „dramatis personae” pe care poemele sale le (re)introduc în scenă”.
Ion Pop
Terasa galbenă
85,00 MDL
„Încă de la debutul său editorial, petrecut la finele anilor șaptezeci, Arcadie Suceveanu se înscrie în atmosfera poetică a optzecismului românesc, fără a rămâne tributar niciunui poet născut dincolo sau dincoace de Prut. Tind să cred că orașul unde și-a petrecut adolescența și o parte din tinerețe, Cernăuți-ul cu amprenta sa habsburgică, locul de întâlnire al marilor spirite, și-a pus puternic amprenta asupra creației sale, deschizându-i calea spre marea literatură”.
Nichita Danilov
„Se definitivează astfel portretul unui autor cu pecete proprie, pe care o putem recunoaște ușor, dincolo de mulțimea de măști și de ipostaze ale unor „dramatis personae” pe care poemele sale le (re)introduc în scenă”.
Ion Pop