Adaugă în favorite
Elementele chimice în viaţa omului
63,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-170-1
- Anul apariției: 2007
- Autor: Colectiv de autori
- Ilustrații: Anatoli Smâşleaev
- Format: 195x240mm
- Nr. de pagini: 96
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975611701
Categorie:
Auxiliare școlare
Volumul este o mică enciclopedie despre rolul elementelor chimice în viaţa omului. Organismul uman este un neobişnuit laborator chimic. Neobişnuit, deoarece e un laborator viu, compus din toate elementele minerale, sub formă organică. Prezenţa în exces a unora dintre aceste elemente sau lipsa altora se reflectă imediat asupra sănătăţii omului. Cartea ne iniţiază în aceste taine ale corpului şi ne propune cele mai eficiente soluţii pentru menţinerea unui echilibru „chimic“ perfect.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Elementele chimice în viaţa omului” Anulează răspunsul
Produse similare
Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre
90,00 MDL
„Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre” este o carte care îi ajută pe copiii de 4-5 ani să învețe alfabetul în cel mai plăcut mod, datorită ilustrațiilor deosebite și poeziilor frumoase și ușor de memorizat despre animale.
Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre
90,00 MDL
„Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre” este o carte care îi ajută pe copiii de 4-5 ani să învețe alfabetul în cel mai plăcut mod, datorită ilustrațiilor deosebite și poeziilor frumoase și ușor de memorizat despre animale.
Chimie. BAC fii pregătit pentru examene. Teste preparatorii pentru examenul de bacalaureat
85,00 MDL
Prezenta culegere de teste este concepută de autori ca suport funcțional pentru procesul de pregătire către examenele de BAC și se adresează absolvenților liceelor care au decis să susțină examenul, la solicitare, pentru disciplina “Chimia”. Materialul propus poate fi utilizat și de profesorii de chimie atât în procesul de pregătire pentru examenele de BAC, cât și pentru generalizare și recapitulare.
Culegerea de teste are drept scop facilitarea procesului de pregătire la chimie prin:
· • propunerea spre rezolvare a diferitor modele de teste la examenele de BAC pentru fiecare profil în parte ;
· • utilizarea itemilor diverși, cu caracter formative - aplicativ, ce fac referințe la aplicarea competențelor vizate spre evaluare și care corespund Curriculumului la Chimie și programelor actuale pentru examenele de bacalaureat;
· • cuantificarea scorurilor sumare pentru fiecare item, respectând principiul notării analitice (descris detaliat în anexe ) ca suport pentru activitatea de evaluare și autoevaluare, dar și ca reper în structurarea realizării fiecărei sarcini;
· • recomandarea unui suport practic de răspunsuri la itemii din testele propuse;
· • propunerea unor recomandări privind modul de pregătire și de realizare a sarcinilor date.
Chimie. BAC fii pregătit pentru examene. Teste preparatorii pentru examenul de bacalaureat
85,00 MDL
Prezenta culegere de teste este concepută de autori ca suport funcțional pentru procesul de pregătire către examenele de BAC și se adresează absolvenților liceelor care au decis să susțină examenul, la solicitare, pentru disciplina “Chimia”. Materialul propus poate fi utilizat și de profesorii de chimie atât în procesul de pregătire pentru examenele de BAC, cât și pentru generalizare și recapitulare.
Culegerea de teste are drept scop facilitarea procesului de pregătire la chimie prin:
· • propunerea spre rezolvare a diferitor modele de teste la examenele de BAC pentru fiecare profil în parte ;
· • utilizarea itemilor diverși, cu caracter formative - aplicativ, ce fac referințe la aplicarea competențelor vizate spre evaluare și care corespund Curriculumului la Chimie și programelor actuale pentru examenele de bacalaureat;
· • cuantificarea scorurilor sumare pentru fiecare item, respectând principiul notării analitice (descris detaliat în anexe ) ca suport pentru activitatea de evaluare și autoevaluare, dar și ca reper în structurarea realizării fiecărei sarcini;
· • recomandarea unui suport practic de răspunsuri la itemii din testele propuse;
· • propunerea unor recomandări privind modul de pregătire și de realizare a sarcinilor date.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.