Le francais. Niveau A1.2. Clasa a 3-a.
Manualele de limba franceză au fost elaborate în baza Curriculumului la disciplină (ediția 2019).
Manualele sunt structurate nu pe clase, ci pe niveluri de cunoaștere a limbilor străine, conform Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi. Acestea permit formarea și dezvoltarea celor patru competențe specifice – comprehensiunea orală și scrisă, comunicarea orală și scrisă. Manualele conțin multe imagini care ajută la îmbogățirea vocabularului și la înțelegerea mesajului audiat, contribuind astfel la dezvoltarea competențelor de comunicare.
Activitățile de învățare propuse sunt progresive, diverse și interactive, astfel încât mențin interesul elevilor și corespund necesităților de comunicare. La sfârșitul fiecărei unități de învățare sunt propuse: autoevaluări, evaluări și diverse proiecte.
Le francais. Niveau A1.2. Clasa a 3-a.
Manualele de limba franceză au fost elaborate în baza Curriculumului la disciplină (ediția 2019).
Manualele sunt structurate nu pe clase, ci pe niveluri de cunoaștere a limbilor străine, conform Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi. Acestea permit formarea și dezvoltarea celor patru competențe specifice – comprehensiunea orală și scrisă, comunicarea orală și scrisă. Manualele conțin multe imagini care ajută la îmbogățirea vocabularului și la înțelegerea mesajului audiat, contribuind astfel la dezvoltarea competențelor de comunicare.
Activitățile de învățare propuse sunt progresive, diverse și interactive, astfel încât mențin interesul elevilor și corespund necesităților de comunicare. La sfârșitul fiecărei unități de învățare sunt propuse: autoevaluări, evaluări și diverse proiecte.
Le francais. Niveau A1.1. Clasa a 2-a.
Manualele de limba franceză au fost elaborate în baza Curriculumului la disciplină (ediția 2019).
Manualele sunt structurate nu pe clase, ci pe niveluri de cunoaștere a limbilor străine, conform Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi. Acestea permit formarea și dezvoltarea celor patru competențe specifice – comprehensiunea orală și scrisă, comunicarea orală și scrisă. Manualele conțin multe imagini care ajută la îmbogățirea vocabularului și la înțelegerea mesajului audiat, contribuind astfel la dezvoltarea competențelor de comunicare.
Activitățile de învățare propuse sunt progresive, diverse și interactive, astfel încât mențin interesul elevilor și corespund necesităților de comunicare. La sfârșitul fiecărei unități de învățare sunt propuse: autoevaluări, evaluări și diverse proiecte.
Le francais. Niveau A1.1. Clasa a 2-a.
Manualele de limba franceză au fost elaborate în baza Curriculumului la disciplină (ediția 2019).
Manualele sunt structurate nu pe clase, ci pe niveluri de cunoaștere a limbilor străine, conform Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi. Acestea permit formarea și dezvoltarea celor patru competențe specifice – comprehensiunea orală și scrisă, comunicarea orală și scrisă. Manualele conțin multe imagini care ajută la îmbogățirea vocabularului și la înțelegerea mesajului audiat, contribuind astfel la dezvoltarea competențelor de comunicare.
Activitățile de învățare propuse sunt progresive, diverse și interactive, astfel încât mențin interesul elevilor și corespund necesităților de comunicare. La sfârșitul fiecărei unități de învățare sunt propuse: autoevaluări, evaluări și diverse proiecte.
Le français. Niveau A1. Clasa a 4-a.
Manualele de limba franceză au fost elaborate în baza Curriculumului la disciplină (ediția 2019).
Manualele sunt structurate nu pe clase, ci pe niveluri de cunoaștere a limbilor străine, conform Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi. Acestea permit formarea și dezvoltarea celor patru competențe specifice – comprehensiunea orală și scrisă, comunicarea orală și scrisă. Manualele conțin multe imagini care ajută la îmbogățirea vocabularului și la înțelegerea mesajului audiat, contribuind astfel la dezvoltarea competențelor de comunicare.
Activitățile de învățare propuse sunt progresive, diverse și interactive, astfel încât mențin interesul elevilor și corespund necesităților de comunicare. La sfârșitul fiecărei unități de învățare sunt propuse: autoevaluări, evaluări și diverse proiecte.
Le français. Niveau A1. Clasa a 4-a.
Manualele de limba franceză au fost elaborate în baza Curriculumului la disciplină (ediția 2019).
Manualele sunt structurate nu pe clase, ci pe niveluri de cunoaștere a limbilor străine, conform Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi. Acestea permit formarea și dezvoltarea celor patru competențe specifice – comprehensiunea orală și scrisă, comunicarea orală și scrisă. Manualele conțin multe imagini care ajută la îmbogățirea vocabularului și la înțelegerea mesajului audiat, contribuind astfel la dezvoltarea competențelor de comunicare.
Activitățile de învățare propuse sunt progresive, diverse și interactive, astfel încât mențin interesul elevilor și corespund necesităților de comunicare. La sfârșitul fiecărei unități de învățare sunt propuse: autoevaluări, evaluări și diverse proiecte.