„Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Balada unui greier mic
20,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-580-8
- Anul apariției: 2010
- Autor: George Topîrceanu
- Format: 166x240mm
- Nr. de pagini: 36
- Tipul copertei: broşată
- Colecție: Biblioteca elevului
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Colecţia Biblioteca elevului include autori şi texte care se studiază în şcoală. Orientată spre valorile clasice, seria întruneşte paginile de aur ale literaturii române, în listele colecţiei figurând scriitorii cu mare priză la tinerii cititori: Ion Creangă, Vasile Alecsandri, George Topîrceanu, Elena Farago, Alexie Mateevici ş.a. Operele selectate, reproduse după ediţii-reper, sunt însoţite fie de glosare, fie de explicaţii la subsol ale cuvintelor mai puţin cunoscute. Evident, textele nu au fost adaptate, scrierile conţinând toată frumuseţea originalelor. Aşa că, dincolo de utilitatea lor didactică, volumele pot fi citite cu folos de toţi cei care preţuiesc valorile nepieritoare ale literaturii noastre clasice.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Balada unui greier mic” Anulează răspunsul
Produse similare
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Licuriciul
23,00 MDL
Colecţia Biblioteca elevului include autori şi texte care se studiază în şcoală. Orientată spre valorile clasice, seria întruneşte paginile de aur ale literaturii române, în listele colecţiei figurând scriitorii cu mare priză la tinerii cititori: Ion Creangă, Vasile Alecsandri, George Topîrceanu, Elena Farago, Alexie Mateevici ş.a. Operele selectate, reproduse după ediţii-reper, sunt însoţite fie de glosare, fie de explicaţii la subsol ale cuvintelor mai puţin cunoscute. Evident, textele nu au fost adaptate, scrierile conţinând toată frumuseţea originalelor. Aşa că, dincolo de utilitatea lor didactică, volumele pot fi citite cu folos de toţi cei care preţuiesc valorile nepieritoare ale literaturii noastre clasice.
Licuriciul
23,00 MDL
Colecţia Biblioteca elevului include autori şi texte care se studiază în şcoală. Orientată spre valorile clasice, seria întruneşte paginile de aur ale literaturii române, în listele colecţiei figurând scriitorii cu mare priză la tinerii cititori: Ion Creangă, Vasile Alecsandri, George Topîrceanu, Elena Farago, Alexie Mateevici ş.a. Operele selectate, reproduse după ediţii-reper, sunt însoţite fie de glosare, fie de explicaţii la subsol ale cuvintelor mai puţin cunoscute. Evident, textele nu au fost adaptate, scrierile conţinând toată frumuseţea originalelor. Aşa că, dincolo de utilitatea lor didactică, volumele pot fi citite cu folos de toţi cei care preţuiesc valorile nepieritoare ale literaturii noastre clasice.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.