„English. Level A1.1 Competence based tests” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
English. Preparatory Tests for the Baccalaureate Exam
45,00 MDL
- ISBN: 978-9975-137-40-9
- Anul apariției: 2017
-
Autor: M. Beschieru, S. Lungu, S. Buzu
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 152
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975137409
Categorie:
Auxiliare școlare
Culegerea de față conține 25 de teste pregătitoare pentru susținerea cu succes a examenului de bacalaureat la limba engleză. La elaborarea acestor teste s-a ținut cont de cerințele Curriculumului disciplinar și ale Programei de Bacalaureat aprobate de Ministerul Educației al Republicii Moldova.
Fiecare test are ca obiectiv formarea de aptitudini și competențe ce țin de lectura și înțelegerea unui text necunoscut, de rezolvarea itemilor propuși în baza acestuia; recapitularea materiei gramaticale în context, practicarea scrierii unui eseu, îmbunătățirea cunoștințelor la capitolul cultură și civilizație, temele pentru eseu și civilizație reieșind din cele propuse în conținuturile curriculare școlare.
Fii primul care adaugi o recenzie la „English. Preparatory Tests for the Baccalaureate Exam” Anulează răspunsul
Produse similare
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.
Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).
Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:
• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;
• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;
• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.
Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.
Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.
Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).
Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:
• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;
• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;
• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.
Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.
Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: edituraarc.md
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: edituraarc.md
Recenzii
Nu există recenzii până acum.