„Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a
42,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0768-9
- Anul apariției: 2023
- Autor: Raisa Gavriliță
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 52
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975007689
Categorie:
Auxiliare școlare
Testele din această culegere au fost concepute în conformitate cu cerințele din curriculumul școlar, ținându-se cont de noțiunile de bază pe care trebuie să le aibă elevii la această vârstă, dar și de necesitățile de exprimare în viața cotidiană. Cartea conține 16 teste structurate pe unități – segmente de studiu – care le oferă posibilitatea să-și verifice și să-și consolideze cunoștințele, dar și să se pregătească pentru examenul de la finele treptei gimnaziale. Prin rezolvarea acestor probe, elevii își vor testa capacitatea de înțelegere a textului, de cunoaștere și descoperire a valorilor cuvântului, vor realiza diverse texte literare și nonliterare.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a” Anulează răspunsul
Produse similare
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a
32,00 MDL
Caietul de teste este un instrument de evaluare eficient, realizat în conformitate cu recentele prevederi curriculare. Acesta include un test de evaluare inițială, teste de autoevaluare, teste sumative pentru fiecare temă literară, precum și mostre de evaluări orale și evaluări practice. Evaluările de alternativă conțin sarcini creative, de factură interdisciplinară, care, după caz, pot fi realizate individual sau în grup.
Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a
32,00 MDL
Caietul de teste este un instrument de evaluare eficient, realizat în conformitate cu recentele prevederi curriculare. Acesta include un test de evaluare inițială, teste de autoevaluare, teste sumative pentru fiecare temă literară, precum și mostre de evaluări orale și evaluări practice. Evaluările de alternativă conțin sarcini creative, de factură interdisciplinară, care, după caz, pot fi realizate individual sau în grup.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.