„English. Level A1.2 Competence based tests” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0095-6
- Anul apariției: 2017
- Autor: L. Gafton, D. Mătură, M. Marandiuc
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000956
Categorie:
Auxiliare școlare
Bilan-1-classe-2-pgy90u.mp32:15 |
Bilan-2-classe-2-xe7ukp.mp32:20 |
Bilan-3-classe-2-wpttyo.mp32:47 |
Bilan-4-classe-2-p9s0nl.mp33:15 |
Bilan-5-classe-2-boj6bv.mp32:52 |
Bilan-6-classe-2-ytzkgi.mp32:18 |
Bilan-7-classe-2-t3o154.mp32:16 |
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Fii primul care adaugi o recenzie la „Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” Anulează răspunsul
Produse similare
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 10-a
32,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina de studiu Limba și literatura română și vizează evaluarea competențelor de bază specifice disciplinei: competența de înțelegere și interpretare a unui text, competența lingvistică și cea de comunicare scrisă.
Caietul va fi un instrument eficient în pregătirea necesară pentru susținerea, la sfârșitul etapei liceale, a celui mai important examen – bacalaureatul.
Culegerea conține teste pentru evaluarea sumativă, fiecare test fiind propus în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate, astfel încât toți elevii să fie puși în condiții egale). În volum au mai fost incluse modele de teză semestrială și probe de evaluare orală.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 10-a
32,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina de studiu Limba și literatura română și vizează evaluarea competențelor de bază specifice disciplinei: competența de înțelegere și interpretare a unui text, competența lingvistică și cea de comunicare scrisă.
Caietul va fi un instrument eficient în pregătirea necesară pentru susținerea, la sfârșitul etapei liceale, a celui mai important examen – bacalaureatul.
Culegerea conține teste pentru evaluarea sumativă, fiecare test fiind propus în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate, astfel încât toți elevii să fie puși în condiții egale). În volum au mai fost incluse modele de teză semestrială și probe de evaluare orală.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.