Adaugă în favorite
English with Dusty
25,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-878-6
- Anul apariției: 2015
- Autor: Maria Garștea
- Ilustrații: Serghei Samsonov
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 48
- Tipul copertei: broşată
- Colecție: Mini-didactica ARC
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Dragi copii și părinți, vreți să învățați limba engleză în formă de joc? Dusty vă poate ajuta! Urmați-l pe acest personaj amuzant pentru a exersa scrierea cifrelor și a denumirilor hainelor, clădirilor, profesiilor, jucăriilor etc. Cuvintele încrucișate, jocurile, exercițiile de colorat incluse în acest caiet fac învățarea ușoară și interesantă. Mult succes!
Fii primul care adaugi o recenzie la „English with Dusty” Anulează răspunsul
Produse similare
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: www.edituraarc.md
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: www.edituraarc.md
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: www.edituraarc.md
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: www.edituraarc.md
Recenzii
Nu există recenzii până acum.