Adaugă în favorite
Aleea Clasicilor
29,00 MDL
- ISBN: 978-99756-61-541-9
- Anul apariției: 2009
- Autor: Călina Trifan
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 88
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Fii primul care adaugi o recenzie la „Aleea Clasicilor” Anulează răspunsul
Produse similare
Русский язык. Тетрадь к учебнику «Букварь»
25,00 MDL
Тетрадь составлена в соответствии с содержанием учебника «Букварь» и входит в комплект для первого класса по предмету «Русский язык и литература». В ней представлена система упражнений, способствующих развитию речевых и языковых умений и навыков учащихся. Данная система упражнений направлена на закрепление материала учебника.Тетрадь содержит компонент самооценивания. Выполненные задания ученики могут оценить по трёхуровневой шкале.
Русский язык. Тетрадь к учебнику «Букварь»
25,00 MDL
Тетрадь составлена в соответствии с содержанием учебника «Букварь» и входит в комплект для первого класса по предмету «Русский язык и литература». В ней представлена система упражнений, способствующих развитию речевых и языковых умений и навыков учащихся. Данная система упражнений направлена на закрепление материала учебника.Тетрадь содержит компонент самооценивания. Выполненные задания ученики могут оценить по трёхуровневой шкале.
Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a
32,00 MDL
Caietul de teste este un instrument de evaluare eficient, realizat în conformitate cu recentele prevederi curriculare. Acesta include un test de evaluare inițială, teste de autoevaluare, teste sumative pentru fiecare temă literară, precum și mostre de evaluări orale și evaluări practice. Evaluările de alternativă conțin sarcini creative, de factură interdisciplinară, care, după caz, pot fi realizate individual sau în grup.
Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a
32,00 MDL
Caietul de teste este un instrument de evaluare eficient, realizat în conformitate cu recentele prevederi curriculare. Acesta include un test de evaluare inițială, teste de autoevaluare, teste sumative pentru fiecare temă literară, precum și mostre de evaluări orale și evaluări practice. Evaluările de alternativă conțin sarcini creative, de factură interdisciplinară, care, după caz, pot fi realizate individual sau în grup.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.