English. Pupil’s Book. A1.2. clasa a 3-a. Ediție comercială
95,00 MDL
Manualele de limbă engleză English A1.1, A 1.2, A1 sunt concepute în concordanță cu Curriculumul Național pentru învățământul primar (2018) și Metodologia privind implementarea evaluării criteriale prin descriptori aprobată prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (2018).
Manualele pentru fiecare clasă sunt structurate în 4 unități de învățare a câte 7-8 lecții. Fiecare unitate este bazată pe o temă anumită, propusă spre realizare prin variate activități și imagini atractive pentru elevi. Manualele au ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice, socio-lingvistice, pragmatice și interculturale. Textele și dialogurile bazate pe situații reale din viața copiilor, poeziile și cântecele selectate cu grijă vin să susțină interesul elevilor pentru studierea limbii engleze. Împreună cu personajele manualelor, elevii vor înfăptui călătorii imaginare în Marea Britanie, SUA și Republica Moldova și vor afla multe lucruri interesante. Fiecare unitate se încheie cu o secțiune de evaluare formativă (Let’s test our skills) și de autoevaluare (Time for self-assessment) care conțin descriptori de performanță. Proiectul la finele fiecărei unități va încuraja elevii să pună în practică cunoştinţele şi deprinderile acumulate. La sfârșitul manualelor găsim texte pentru audiere, texte pentru citire suplimentară, phonics, lista verbelor neregulate, lista numelor proprii și vocabularul englez-român-rus.
[playlist ids="9949,9948,9947,9946,9945,9944,9943,9942,9941,9940,9939,9938,9937,9936,9935,9934,9933,9932,9931,9930,9929,9928"]
English. Pupil’s Book. A1.2. clasa a 3-a. Ediție comercială
95,00 MDL
Manualele de limbă engleză English A1.1, A 1.2, A1 sunt concepute în concordanță cu Curriculumul Național pentru învățământul primar (2018) și Metodologia privind implementarea evaluării criteriale prin descriptori aprobată prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (2018).
Manualele pentru fiecare clasă sunt structurate în 4 unități de învățare a câte 7-8 lecții. Fiecare unitate este bazată pe o temă anumită, propusă spre realizare prin variate activități și imagini atractive pentru elevi. Manualele au ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice, socio-lingvistice, pragmatice și interculturale. Textele și dialogurile bazate pe situații reale din viața copiilor, poeziile și cântecele selectate cu grijă vin să susțină interesul elevilor pentru studierea limbii engleze. Împreună cu personajele manualelor, elevii vor înfăptui călătorii imaginare în Marea Britanie, SUA și Republica Moldova și vor afla multe lucruri interesante. Fiecare unitate se încheie cu o secțiune de evaluare formativă (Let’s test our skills) și de autoevaluare (Time for self-assessment) care conțin descriptori de performanță. Proiectul la finele fiecărei unități va încuraja elevii să pună în practică cunoştinţele şi deprinderile acumulate. La sfârșitul manualelor găsim texte pentru audiere, texte pentru citire suplimentară, phonics, lista verbelor neregulate, lista numelor proprii și vocabularul englez-român-rus.
[playlist ids="9949,9948,9947,9946,9945,9944,9943,9942,9941,9940,9939,9938,9937,9936,9935,9934,9933,9932,9931,9930,9929,9928"]
English. Pupil’s Book. A1.1. Clasa a 2-a. Ediție comercială
95,00 MDL
Manualele de limbă engleză English A1.1, A 1.2, A1 sunt concepute în concordanță cu Curriculumul Național pentru învățământul primar (2018) și Metodologia privind implementarea evaluării criteriale prin descriptori aprobată prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (2018).
Manualele pentru fiecare clasă sunt structurate în 4 unități de învățare a câte 7-8 lecții. Fiecare unitate este bazată pe o temă anumită, propusă spre realizare prin variate activități și imagini atractive pentru elevi. Manualele au ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice, socio-lingvistice, pragmatice și interculturale. Textele și dialogurile bazate pe situații reale din viața copiilor, poeziile și cântecele selectate cu grijă vin să susțină interesul elevilor pentru studierea limbii engleze. Împreună cu personajele manualelor, elevii vor înfăptui călătorii imaginare în Marea Britanie, SUA și Republica Moldova și vor afla multe lucruri interesante. Fiecare unitate se încheie cu o secțiune de evaluare formativă (Let’s test our skills) și de autoevaluare (Time for self-assessment) care conțin descriptori de performanță. Proiectul la finele fiecărei unități va încuraja elevii să pună în practică cunoştinţele şi deprinderile acumulate. La sfârșitul manualelor găsim texte pentru audiere, texte pentru citire suplimentară, phonics, lista verbelor neregulate, lista numelor proprii și vocabularul englez-român-rus.
[playlist ids="9925,9924,9923,9922,9921,9920,9919,9918,9917,9916,9915,9914,9913,9912,9911,9910,9909,9908,9907,9906,9905,9904,9903,9902,9901,9900,9899,9898,9896,9897,9894,9895,9892,9893,9891,9889,9890,9888,9887,9886,9885,9884,9883,9882"]
English. Pupil’s Book. A1.1. Clasa a 2-a. Ediție comercială
95,00 MDL
Manualele de limbă engleză English A1.1, A 1.2, A1 sunt concepute în concordanță cu Curriculumul Național pentru învățământul primar (2018) și Metodologia privind implementarea evaluării criteriale prin descriptori aprobată prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (2018).
Manualele pentru fiecare clasă sunt structurate în 4 unități de învățare a câte 7-8 lecții. Fiecare unitate este bazată pe o temă anumită, propusă spre realizare prin variate activități și imagini atractive pentru elevi. Manualele au ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice, socio-lingvistice, pragmatice și interculturale. Textele și dialogurile bazate pe situații reale din viața copiilor, poeziile și cântecele selectate cu grijă vin să susțină interesul elevilor pentru studierea limbii engleze. Împreună cu personajele manualelor, elevii vor înfăptui călătorii imaginare în Marea Britanie, SUA și Republica Moldova și vor afla multe lucruri interesante. Fiecare unitate se încheie cu o secțiune de evaluare formativă (Let’s test our skills) și de autoevaluare (Time for self-assessment) care conțin descriptori de performanță. Proiectul la finele fiecărei unități va încuraja elevii să pună în practică cunoştinţele şi deprinderile acumulate. La sfârșitul manualelor găsim texte pentru audiere, texte pentru citire suplimentară, phonics, lista verbelor neregulate, lista numelor proprii și vocabularul englez-român-rus.
[playlist ids="9925,9924,9923,9922,9921,9920,9919,9918,9917,9916,9915,9914,9913,9912,9911,9910,9909,9908,9907,9906,9905,9904,9903,9902,9901,9900,9899,9898,9896,9897,9894,9895,9892,9893,9891,9889,9890,9888,9887,9886,9885,9884,9883,9882"]
English. Pupil’s Book. A1. Clasa a 4-a. Ediție comercială
95,00 MDL
Manualele de limbă engleză English A1.1, A 1.2, A1 sunt concepute în concordanță cu Curriculumul Național pentru învățământul primar (2018) și Metodologia privind implementarea evaluării criteriale prin descriptori aprobată prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (2018).
Manualele pentru fiecare clasă sunt structurate în 4 unități de învățare a câte 7-8 lecții. Fiecare unitate este bazată pe o temă anumită, propusă spre realizare prin variate activități și imagini atractive pentru elevi. Manualele au ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice, socio-lingvistice, pragmatice și interculturale. Textele și dialogurile bazate pe situații reale din viața copiilor, poeziile și cântecele selectate cu grijă vin să susțină interesul elevilor pentru studierea limbii engleze. Împreună cu personajele manualelor, elevii vor înfăptui călătorii imaginare în Marea Britanie, SUA și Republica Moldova și vor afla multe lucruri interesante. Fiecare unitate se încheie cu o secțiune de evaluare formativă (Let’s test our skills) și de autoevaluare (Time for self-assessment) care conțin descriptori de performanță. Proiectul la finele fiecărei unități va încuraja elevii să pună în practică cunoştinţele şi deprinderile acumulate. La sfârșitul manualelor găsim texte pentru audiere, texte pentru citire suplimentară, phonics, lista verbelor neregulate, lista numelor proprii și vocabularul englez-român-rus.
[playlist ids="9865,9864,9863,9862,9861,9860,9859,9858,9857,9856,9855,9854,9853,9852,9851,9850,9849,9848,9847,9846,9845,9844,9843,9842,9841,9840,9839,9838,9837"]
English. Pupil’s Book. A1. Clasa a 4-a. Ediție comercială
95,00 MDL
Manualele de limbă engleză English A1.1, A 1.2, A1 sunt concepute în concordanță cu Curriculumul Național pentru învățământul primar (2018) și Metodologia privind implementarea evaluării criteriale prin descriptori aprobată prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării (2018).
Manualele pentru fiecare clasă sunt structurate în 4 unități de învățare a câte 7-8 lecții. Fiecare unitate este bazată pe o temă anumită, propusă spre realizare prin variate activități și imagini atractive pentru elevi. Manualele au ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice, socio-lingvistice, pragmatice și interculturale. Textele și dialogurile bazate pe situații reale din viața copiilor, poeziile și cântecele selectate cu grijă vin să susțină interesul elevilor pentru studierea limbii engleze. Împreună cu personajele manualelor, elevii vor înfăptui călătorii imaginare în Marea Britanie, SUA și Republica Moldova și vor afla multe lucruri interesante. Fiecare unitate se încheie cu o secțiune de evaluare formativă (Let’s test our skills) și de autoevaluare (Time for self-assessment) care conțin descriptori de performanță. Proiectul la finele fiecărei unități va încuraja elevii să pună în practică cunoştinţele şi deprinderile acumulate. La sfârșitul manualelor găsim texte pentru audiere, texte pentru citire suplimentară, phonics, lista verbelor neregulate, lista numelor proprii și vocabularul englez-român-rus.
[playlist ids="9865,9864,9863,9862,9861,9860,9859,9858,9857,9856,9855,9854,9853,9852,9851,9850,9849,9848,9847,9846,9845,9844,9843,9842,9841,9840,9839,9838,9837"]
English. Level A2.2. Competence Based Tests
48,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
- – propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
- – conține 34 de teste de evaluare formativă;
- – conține șase teste de evaluare sumativă;
- – susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.2 (ediția 2020).
English. Level A2.2. Competence Based Tests
48,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
- – propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
- – conține 34 de teste de evaluare formativă;
- – conține șase teste de evaluare sumativă;
- – susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.2 (ediția 2020).
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).