„Cele mai frumoase povești românești” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Balada unui greier mic
20,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-580-8
- Anul apariției: 2010
- Autor: George Topîrceanu
- Format: 166x240mm
- Nr. de pagini: 36
- Tipul copertei: broşată
- Colecție: Biblioteca elevului
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Colecţia Biblioteca elevului include autori şi texte care se studiază în şcoală. Orientată spre valorile clasice, seria întruneşte paginile de aur ale literaturii române, în listele colecţiei figurând scriitorii cu mare priză la tinerii cititori: Ion Creangă, Vasile Alecsandri, George Topîrceanu, Elena Farago, Alexie Mateevici ş.a. Operele selectate, reproduse după ediţii-reper, sunt însoţite fie de glosare, fie de explicaţii la subsol ale cuvintelor mai puţin cunoscute. Evident, textele nu au fost adaptate, scrierile conţinând toată frumuseţea originalelor. Aşa că, dincolo de utilitatea lor didactică, volumele pot fi citite cu folos de toţi cei care preţuiesc valorile nepieritoare ale literaturii noastre clasice.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Balada unui greier mic” Anulează răspunsul
Produse similare
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
English. Level A1.1 Competence based tests
48,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 33 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.1 (ediția 2019).
[playlist ids="9742,9741,9740,9739,9738,9737,9736,9735,9734,9733,9732,9731,9730,9729,9728,9727,9726,9725,9724,9723,9722,9721,9720,9719,9718,9717,9716,9715,9714,9713,9712,9711,9710,9709,9708,9707,9706"]
English. Level A1.1 Competence based tests
48,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 33 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.1 (ediția 2019).
[playlist ids="9742,9741,9740,9739,9738,9737,9736,9735,9734,9733,9732,9731,9730,9729,9728,9727,9726,9725,9724,9723,9722,9721,9720,9719,9718,9717,9716,9715,9714,9713,9712,9711,9710,9709,9708,9707,9706"]
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.