Adaugă în favorite
Carte mică pentru vacanța mare. Clasa a 2-a
52,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0600-2
- Anul apariției: 2024
- Coordonator: Valentina Lungu
- Format: 260x200mm
- Nr. de pagini: 96
- Tipul copertei: broşată
- Vârsta: 7-9 ani
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Dragă copile,
Oriunde te-ai afla – la bunici, la munte sau pe litoral – nu uita să iei cu tine Cartea mică pentru vacanța mare. În felul acesta vei avea posibilitatea:
- să-ți dezvolți imaginația și abilitățile de joc;
- să înveți lucruri și cuvinte noi;
- să rezolvi probleme și să te orientezi în diverse situații;
- să citești texte interesante și glume haioase;
- să-ți antrenezi capacitatea de a memora.
Nu rata șansa de a demonstra că știi să fii inteligent!
Vacanță plăcută!
Fii primul care adaugi o recenzie la „Carte mică pentru vacanța mare. Clasa a 2-a” Anulează răspunsul
Produse similare
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse
55,00 MDL
Subintitulat Carte de lectură, volumul, adresat elevilor din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii cu predare în limba rusă, însumează o serie de texte pentru copii (poezii, mici povestiri cu caracter educativ, povești ș.a.) grupate tematic. Fiecare text literar este însoțit de sarcini simple, pe înțelesul elevilor, și un glosar bilingv, care le va ajuta să citească și să înțeleagă textul respectiv, dezvoltându-le totodată capacitățile comunicative.
Cartea este un bun auxiliar didactic util atât elevilor, cât și profesorilor.
Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse
55,00 MDL
Subintitulat Carte de lectură, volumul, adresat elevilor din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii cu predare în limba rusă, însumează o serie de texte pentru copii (poezii, mici povestiri cu caracter educativ, povești ș.a.) grupate tematic. Fiecare text literar este însoțit de sarcini simple, pe înțelesul elevilor, și un glosar bilingv, care le va ajuta să citească și să înțeleagă textul respectiv, dezvoltându-le totodată capacitățile comunicative.
Cartea este un bun auxiliar didactic util atât elevilor, cât și profesorilor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.