Adaugă în favorite
Chimia. Caiet de lucrări practice. Clasele 7-8-9
32,00 MDL
- Anul apariției: 2023
- Autor: Svetlana Kudrițcaia, E. Mihailov, T. Litvinova, V. Rusu
- Format: 290x200mm
- Nr. de pagini: 24
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 600 MDL
SKU:
179
Categorie:
Auxiliare școlare
Caietul de lucrări practice este elaborat în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină (ediția 2023) și ale manualului Chimia (ediția 2020), aprobate de Ministerul Educației, Culturii și Cercetării.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Chimia. Caiet de lucrări practice. Clasele 7-8-9” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
49,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
49,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.