Adaugă în favorite
Chimie 7-8-9. Întrebări, exercitii, probleme.
51,00 MDL
- ISBN: 9789975615907
- Anul apariției: 2021
- Autor: Svetlana Kudrițcaia, N. Velișco, T. Litvinova, E. Osadciaia
- Format: 240x165mm
- Nr. de pagini: 184
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975615907
Categorie:
Auxiliare școlare
Fii primul care adaugi o recenzie la „Chimie 7-8-9. Întrebări, exercitii, probleme.” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: www.edituraarc.md
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: www.edituraarc.md
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.