Adaugă în favorite
English for Life. Preparatory and Summative Tests 8-th form
39,00 MDL
- ISBN: 978-9975-137-38-6
- Anul apariției: 2016
- Autor: Sv. Lungu, Sv. Buzu, M. Beschieru
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 116
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975137386
Categorie:
Auxiliare școlare
Culegerea de față conține teste elaborate în conformitate cu cerințele curriculumului modernizat la limba engleză și manualul școlar în uz. Sunt propuse 3 variante de teste inițiale, având ca obiectiv diagnosticarea nivelului de cunoștințe și capacități al elevilor la început de an școlar; 16 teste pregătitoare, care au drept scop recapitularea materialului lexical și gramatical, studiate pe parcursul unității de învățare și 8 teste sumative care au drept obiectiv evaluarea abilităților elevilor de a înțelege un text, de a formula răspunsuri la întrebări în baza acestuia, de a aplica materialul gramatical studiat în diverse contexte și de a evalua competența de comunicare scrisă.
Fii primul care adaugi o recenzie la „English for Life. Preparatory and Summative Tests 8-th form” Anulează răspunsul
Produse similare
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
English. Level A1.2 Competence based tests
32,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 30 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.2 (ediția 2019).
English. Level A1.2 Competence based tests
32,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 30 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.2 (ediția 2019).
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.