„Warm up your English” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
English. Preparatory Tests for the Baccalaureate Exam
45,00 MDL
- ISBN: 978-9975-137-40-9
- Anul apariției: 2017
-
Autor: M. Beschieru, S. Lungu, S. Buzu
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 152
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975137409
Categorie:
Auxiliare școlare
Culegerea de față conține 25 de teste pregătitoare pentru susținerea cu succes a examenului de bacalaureat la limba engleză. La elaborarea acestor teste s-a ținut cont de cerințele Curriculumului disciplinar și ale Programei de Bacalaureat aprobate de Ministerul Educației al Republicii Moldova.
Fiecare test are ca obiectiv formarea de aptitudini și competențe ce țin de lectura și înțelegerea unui text necunoscut, de rezolvarea itemilor propuși în baza acestuia; recapitularea materiei gramaticale în context, practicarea scrierii unui eseu, îmbunătățirea cunoștințelor la capitolul cultură și civilizație, temele pentru eseu și civilizație reieșind din cele propuse în conținuturile curriculare școlare.
Fii primul care adaugi o recenzie la „English. Preparatory Tests for the Baccalaureate Exam” Anulează răspunsul
Produse similare
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
Recenzii
Nu există recenzii până acum.