Adaugă în favorite
English-Speaking Countries. Topics for the Baccalaureate Exam
57,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0591-3
- Anul apariției: 2022
- Autor: Svetlana Lungu, Svetlana Cotovan-Naval
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 124
- Tipul copertei: broșată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
SKU:
9789975005913
Categorie:
Auxiliare școlare
Această culegere revăzută conține subiecte de cultură și civilizație referitoare la țările anglofone și este destinată elevilor de liceu care se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat la limba engleză. Subiectele propuse reflectă conținuturile Programei Naționale de Bacalaureat la Limba Străină, ediția 2021. Culegerea conține o selecție de texte informative care descriu aspecte de cultură și civilizație ale țărilor sus-menționate însoțite de itemi care vor facilita redactarea unui text scris (articol de presă sau scrisoare personală) propus pentru Subiectul III la examenul de Bacalaureat.
Fii primul care adaugi o recenzie la „English-Speaking Countries. Topics for the Baccalaureate Exam” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Vorbește corect românește!
42,00 MDL
Lucrarea este un îndreptar util, care va contribui la îmbunătățirea calității limbii române vorbite.
"Răspândirea și vechimea în uz, persistența unor greșeli nu pot constitui o scuză pentru a le accepta." (Mioara Avram)
Vorbește corect românește!
42,00 MDL
Lucrarea este un îndreptar util, care va contribui la îmbunătățirea calității limbii române vorbite.
"Răspândirea și vechimea în uz, persistența unor greșeli nu pot constitui o scuză pentru a le accepta." (Mioara Avram)
Recenzii
Nu există recenzii până acum.