Adaugă în favorite
Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a
32,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0091-8
- Anul apariției: 2023
- Autor: Natalia Grîu, Viorica Oleinic
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 56
- Tipul copertei: broșată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000918
Categorie:
Auxiliare școlare
Caietul de teste este un instrument de evaluare eficient, realizat în conformitate cu recentele prevederi curriculare. Acesta include un test de evaluare inițială, teste de autoevaluare, teste sumative pentru fiecare temă literară, precum și mostre de evaluări orale și evaluări practice. Evaluările de alternativă conțin sarcini creative, de factură interdisciplinară, care, după caz, pot fi realizate individual sau în grup.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.Culegerea conține:· un test de evaluare inițială;· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.Culegerea conține:· un test de evaluare inițială;· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.