Adaugă în favorite
Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse
55,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0101-4
- Anul apariției: 2023
- Autor: Lidia Granaci, Tatiana Callo
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 124
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975001014
Categorie:
Auxiliare școlare
Subintitulat Carte de lectură, volumul, adresat elevilor din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii cu predare în limba rusă, însumează o serie de texte pentru copii (poezii, mici povestiri cu caracter educativ, povești ș.a.) grupate tematic. Fiecare text literar este însoțit de sarcini simple, pe înțelesul elevilor, și un glosar bilingv, care le va ajuta să citească și să înțeleagă textul respectiv, dezvoltându-le totodată capacitățile comunicative.
Cartea este un bun auxiliar didactic util atât elevilor, cât și profesorilor.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse” Anulează răspunsul
Produse similare
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.
Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).
Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:
• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;
• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;
• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.
Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.
Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.
Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).
Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:
• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;
• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;
• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.
Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.
Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Chimie. BAC fii pregătit pentru examene. Teste preparatorii pentru examenul de bacalaureat
85,00 MDL
Prezenta culegere de teste este concepută de autori ca suport funcțional pentru procesul de pregătire către examenele de BAC și se adresează absolvenților liceelor care au decis să susțină examenul, la solicitare, pentru disciplina “Chimia”. Materialul propus poate fi utilizat și de profesorii de chimie atât în procesul de pregătire pentru examenele de BAC, cât și pentru generalizare și recapitulare.
Culegerea de teste are drept scop facilitarea procesului de pregătire la chimie prin:
· • propunerea spre rezolvare a diferitor modele de teste la examenele de BAC pentru fiecare profil în parte ;
· • utilizarea itemilor diverși, cu caracter formative - aplicativ, ce fac referințe la aplicarea competențelor vizate spre evaluare și care corespund Curriculumului la Chimie și programelor actuale pentru examenele de bacalaureat;
· • cuantificarea scorurilor sumare pentru fiecare item, respectând principiul notării analitice (descris detaliat în anexe ) ca suport pentru activitatea de evaluare și autoevaluare, dar și ca reper în structurarea realizării fiecărei sarcini;
· • recomandarea unui suport practic de răspunsuri la itemii din testele propuse;
· • propunerea unor recomandări privind modul de pregătire și de realizare a sarcinilor date.
Chimie. BAC fii pregătit pentru examene. Teste preparatorii pentru examenul de bacalaureat
85,00 MDL
Prezenta culegere de teste este concepută de autori ca suport funcțional pentru procesul de pregătire către examenele de BAC și se adresează absolvenților liceelor care au decis să susțină examenul, la solicitare, pentru disciplina “Chimia”. Materialul propus poate fi utilizat și de profesorii de chimie atât în procesul de pregătire pentru examenele de BAC, cât și pentru generalizare și recapitulare.
Culegerea de teste are drept scop facilitarea procesului de pregătire la chimie prin:
· • propunerea spre rezolvare a diferitor modele de teste la examenele de BAC pentru fiecare profil în parte ;
· • utilizarea itemilor diverși, cu caracter formative - aplicativ, ce fac referințe la aplicarea competențelor vizate spre evaluare și care corespund Curriculumului la Chimie și programelor actuale pentru examenele de bacalaureat;
· • cuantificarea scorurilor sumare pentru fiecare item, respectând principiul notării analitice (descris detaliat în anexe ) ca suport pentru activitatea de evaluare și autoevaluare, dar și ca reper în structurarea realizării fiecărei sarcini;
· • recomandarea unui suport practic de răspunsuri la itemii din testele propuse;
· • propunerea unor recomandări privind modul de pregătire și de realizare a sarcinilor date.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.