„English. Level A2.2. Competence Based Tests” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a
42,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0768-9
- Anul apariției: 2023
- Autor: Raisa Gavriliță
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 52
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975007689
Categorie:
Auxiliare școlare
Testele din această culegere au fost concepute în conformitate cu cerințele din curriculumul școlar, ținându-se cont de noțiunile de bază pe care trebuie să le aibă elevii la această vârstă, dar și de necesitățile de exprimare în viața cotidiană. Cartea conține 16 teste structurate pe unități – segmente de studiu – care le oferă posibilitatea să-și verifice și să-și consolideze cunoștințele, dar și să se pregătească pentru examenul de la finele treptei gimnaziale. Prin rezolvarea acestor probe, elevii își vor testa capacitatea de înțelegere a textului, de cunoaștere și descoperire a valorilor cuvântului, vor realiza diverse texte literare și nonliterare.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a” Anulează răspunsul
Produse similare
English. Level A1. Competence based tests
36,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 31 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1 (ediția 2019).
English. Level A1. Competence based tests
36,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 31 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1 (ediția 2019).
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 6-a
49,00 MDL
Culegerea de teste la limba și literatura română pentru clasa a 6-a îi va ajuta pe elevi să-și stabilească punctele forte și să descopere lacunele pe care le au în cunoștințe, ceea ce îi va ajuta să exceleze la această materie.
Caietul conține diverse probe de evaluare: două teste de evaluare inițială, 15 teste de evaluare sumativă (câte un test pentru fiecare unitate de învățare), două teste de evaluare finală și modele de produse școlare pentru evaluarea orală.
Testele au fost elaborate în conformitate cu noile cerințe ale Curriculumului școlar și pot fi folosite împreună cu manualul nou de limba română, clasa a 6-a, editat în 2020.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 6-a
49,00 MDL
Culegerea de teste la limba și literatura română pentru clasa a 6-a îi va ajuta pe elevi să-și stabilească punctele forte și să descopere lacunele pe care le au în cunoștințe, ceea ce îi va ajuta să exceleze la această materie.
Caietul conține diverse probe de evaluare: două teste de evaluare inițială, 15 teste de evaluare sumativă (câte un test pentru fiecare unitate de învățare), două teste de evaluare finală și modele de produse școlare pentru evaluarea orală.
Testele au fost elaborate în conformitate cu noile cerințe ale Curriculumului școlar și pot fi folosite împreună cu manualul nou de limba română, clasa a 6-a, editat în 2020.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.