Adaugă în favorite
Matematică. Evaluări sumative. Clasa a 11-a, profil real
48,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0765-8
- Anul apariției: 2024
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 63
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975007658
Categorie:
Auxiliare școlare
Această culegere se adresează atât elevilor clasei a 11-a, profil real, cât și cadrelor didactice care activează în ciclul liceal, dar și tuturor celor interesați de matematică în general.
Lucrarea conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în Curriculumul la disciplina Matematică (ediția 2020).
Pentru elevii doritori de a performa, propunem cîte un item suplimentar la sfârșitul fiecărui test.
Toate evaluarile sunt însoțite de răspunsuri.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Matematică. Evaluări sumative. Clasa a 11-a, profil real” Anulează răspunsul
Produse similare
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 6-a
39,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 6-a.Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2019) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare de probleme prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Русский язык. Тетрадь к учебнику «Букварь»
25,00 MDL
Тетрадь составлена в соответствии с содержанием учебника «Букварь» и входит в комплект для первого класса по предмету «Русский язык и литература». В ней представлена система упражнений, способствующих развитию речевых и языковых умений и навыков учащихся. Данная система упражнений направлена на закрепление материала учебника.Тетрадь содержит компонент самооценивания. Выполненные задания ученики могут оценить по трёхуровневой шкале.
Русский язык. Тетрадь к учебнику «Букварь»
25,00 MDL
Тетрадь составлена в соответствии с содержанием учебника «Букварь» и входит в комплект для первого класса по предмету «Русский язык и литература». В ней представлена система упражнений, способствующих развитию речевых и языковых умений и навыков учащихся. Данная система упражнений направлена на закрепление материала учебника.Тетрадь содержит компонент самооценивания. Выполненные задания ученики могут оценить по трёхуровневой шкале.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.