„English. Level A2.1. Competence Based Tests” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0095-6
- Anul apariției: 2017
- Autor: L. Gafton, D. Mătură, M. Marandiuc
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000956
Categorie:
Auxiliare școlare
Player audio Bilan-1-classe-2-pgy90u.mp32:15 |
Player audio Bilan-2-classe-2-xe7ukp.mp32:20 |
Player audio Bilan-3-classe-2-wpttyo.mp32:47 |
Player audio Bilan-4-classe-2-p9s0nl.mp33:15 |
Player audio Bilan-5-classe-2-boj6bv.mp32:52 |
Player audio Bilan-6-classe-2-ytzkgi.mp32:18 |
Player audio Bilan-7-classe-2-t3o154.mp32:16 |
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Fii primul care adaugi o recenzie la „Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” Anulează răspunsul
Produse similare
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
Chimie. BAC fii pregătit pentru examene. Teste preparatorii pentru examenul de bacalaureat
85,00 MDL
Prezenta culegere de teste este concepută de autori ca suport funcțional pentru procesul de pregătire către examenele de BAC și se adresează absolvenților liceelor care au decis să susțină examenul, la solicitare, pentru disciplina “Chimia”. Materialul propus poate fi utilizat și de profesorii de chimie atât în procesul de pregătire pentru examenele de BAC, cât și pentru generalizare și recapitulare.
Culegerea de teste are drept scop facilitarea procesului de pregătire la chimie prin:
· • propunerea spre rezolvare a diferitor modele de teste la examenele de BAC pentru fiecare profil în parte ;
· • utilizarea itemilor diverși, cu caracter formative - aplicativ, ce fac referințe la aplicarea competențelor vizate spre evaluare și care corespund Curriculumului la Chimie și programelor actuale pentru examenele de bacalaureat;
· • cuantificarea scorurilor sumare pentru fiecare item, respectând principiul notării analitice (descris detaliat în anexe ) ca suport pentru activitatea de evaluare și autoevaluare, dar și ca reper în structurarea realizării fiecărei sarcini;
· • recomandarea unui suport practic de răspunsuri la itemii din testele propuse;
· • propunerea unor recomandări privind modul de pregătire și de realizare a sarcinilor date.
Chimie. BAC fii pregătit pentru examene. Teste preparatorii pentru examenul de bacalaureat
85,00 MDL
Prezenta culegere de teste este concepută de autori ca suport funcțional pentru procesul de pregătire către examenele de BAC și se adresează absolvenților liceelor care au decis să susțină examenul, la solicitare, pentru disciplina “Chimia”. Materialul propus poate fi utilizat și de profesorii de chimie atât în procesul de pregătire pentru examenele de BAC, cât și pentru generalizare și recapitulare.
Culegerea de teste are drept scop facilitarea procesului de pregătire la chimie prin:
· • propunerea spre rezolvare a diferitor modele de teste la examenele de BAC pentru fiecare profil în parte ;
· • utilizarea itemilor diverși, cu caracter formative - aplicativ, ce fac referințe la aplicarea competențelor vizate spre evaluare și care corespund Curriculumului la Chimie și programelor actuale pentru examenele de bacalaureat;
· • cuantificarea scorurilor sumare pentru fiecare item, respectând principiul notării analitice (descris detaliat în anexe ) ca suport pentru activitatea de evaluare și autoevaluare, dar și ca reper în structurarea realizării fiecărei sarcini;
· • recomandarea unui suport practic de răspunsuri la itemii din testele propuse;
· • propunerea unor recomandări privind modul de pregătire și de realizare a sarcinilor date.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.