Adaugă în favorite
Strada cu trandafiri
20,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-699-7
- Anul apariției: 2012
- Autor: Diana Frumosu
- Format: 132x210mm
- Nr. de pagini: 40
- Tipul copertei: broşată
- Colecție: Prima verba
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Fii primul care adaugi o recenzie la „Strada cu trandafiri” Anulează răspunsul
Produse similare
Frăția chirurgilor. Reconstituiri din umbra uitării
285,00 MDL
”Paginile acestei lucrări sunt mărturia calităților morale și spirituale ale ilustrelor personalități care au fost precursori, întemeietori, creatori, coloși și continuatori ai școlilor medicale. Cartea face referință la unele patologii chirurgicale și procedee de tratament care au fost practicate încă din Antichitate și sunt actuale și astăzi. Bolile au rămas, însă tehnologiile s-au modificat. Voi prezenta exemple de intervenții chirurgicale efectuate cu sute și mii de ani în urmă”.
Andrei Leșco
Frăția chirurgilor. Reconstituiri din umbra uitării
285,00 MDL
”Paginile acestei lucrări sunt mărturia calităților morale și spirituale ale ilustrelor personalități care au fost precursori, întemeietori, creatori, coloși și continuatori ai școlilor medicale. Cartea face referință la unele patologii chirurgicale și procedee de tratament care au fost practicate încă din Antichitate și sunt actuale și astăzi. Bolile au rămas, însă tehnologiile s-au modificat. Voi prezenta exemple de intervenții chirurgicale efectuate cu sute și mii de ani în urmă”.
Andrei Leșco
Cartea viselor
30,00 MDL
"După cum afirmă și autorul în discuțiile cu puținii săi amici literari – Marcel Gherman este un solitar atât prin fire, cât și prin natura căutărilor sale artistice –, "Cartea viselor" se înscrie în curentul pe care unii critici și istorici literari îl numesc cyberpunk. „Postcyberpunk”, mai precizează autorul, dar cred că o face dintr-un ușor snobism, mai ales că nici primul termen și nici derivatul său nu definesc o arie de preocupări literare clar delimitată de celelalte. /.../ În prozele sale scurte, Marcel Gherman rămâne în cadrul virtual al cyberpunkului, păstrând atmosfera atât de specifică lumilor lui Philip K. Dick sau William Gibson, populate de androizi, hackeri și oi electrice. Cu toate acestea, scriitorul evită intriga și alte elemente ale conflictului, apelând la notația (nu și la parabola) de tip borgesian și mărginindu-se la efecte vizuale. Afixul post, atât de important pentru autor – se creează impresia că cyberpunkul e doar remorca, fie și conceptuală, a acestui prefix –, camuflează adevărata sa sensibilitate, ce trebuie căutată mai curând în filmele lui Ron Fricke (Baraka) și Godfrey Reggio (Koyaanisqatsi). În ambele producții, se practică un soi de cinematografie pură, filmele constând dintr-o succesiune de secvențe, înlănțuite aparent după o logică a oniricului. De fapt, citind prozele lui Marcel Gherman, ai în față aceleași reprezentări dinamice, dar fără actori și replici propriu-zise. Imaginile nu se derulează pe fundalul unor compoziții muzicale, ca în Baraka, de pildă, ci transpun în limbaj verbal experiențele liminale ale transelor, viselor și altor realități mediane între viață și moarte." (Adrian Ciubotaru)
Cartea viselor
30,00 MDL
"După cum afirmă și autorul în discuțiile cu puținii săi amici literari – Marcel Gherman este un solitar atât prin fire, cât și prin natura căutărilor sale artistice –, "Cartea viselor" se înscrie în curentul pe care unii critici și istorici literari îl numesc cyberpunk. „Postcyberpunk”, mai precizează autorul, dar cred că o face dintr-un ușor snobism, mai ales că nici primul termen și nici derivatul său nu definesc o arie de preocupări literare clar delimitată de celelalte. /.../ În prozele sale scurte, Marcel Gherman rămâne în cadrul virtual al cyberpunkului, păstrând atmosfera atât de specifică lumilor lui Philip K. Dick sau William Gibson, populate de androizi, hackeri și oi electrice. Cu toate acestea, scriitorul evită intriga și alte elemente ale conflictului, apelând la notația (nu și la parabola) de tip borgesian și mărginindu-se la efecte vizuale. Afixul post, atât de important pentru autor – se creează impresia că cyberpunkul e doar remorca, fie și conceptuală, a acestui prefix –, camuflează adevărata sa sensibilitate, ce trebuie căutată mai curând în filmele lui Ron Fricke (Baraka) și Godfrey Reggio (Koyaanisqatsi). În ambele producții, se practică un soi de cinematografie pură, filmele constând dintr-o succesiune de secvențe, înlănțuite aparent după o logică a oniricului. De fapt, citind prozele lui Marcel Gherman, ai în față aceleași reprezentări dinamice, dar fără actori și replici propriu-zise. Imaginile nu se derulează pe fundalul unor compoziții muzicale, ca în Baraka, de pildă, ci transpun în limbaj verbal experiențele liminale ale transelor, viselor și altor realități mediane între viață și moarte." (Adrian Ciubotaru)
Luntrașul din cer
121,00 MDL
”Luntrașul din cer” de Gheorghe Doni vine să afirme un gen de poezie mai puțin practicat până acum
la noi, și anume: poemul de sorginte niponă HAIKU, compus din trei versuri de câte 5-7-5 silabe.
Scris îngrijit şi compus din trei compartimente bine concepute şi realizate, fiecare având câte un titlu
sugestiv (Serpentina în urcuș, În al nouălea cer, Alte instantanee) şi inserând 300 de poeme inspirate,
originale, într-o viziune distinctă prin claritate şi o stilistică adecvată genului, volumul constituie cu
adevărat o revelaţie pentru cititori. El conţine versuri cu subiecte şi tematici diverse, cu imagini și
simboluri din realitățile spațiului autohton, precum și de pe alte meridiane, inclusiv momente din zona
de război din Ucraina. Toate acestea, aidoma unui caleidoscop, întregesc tabloul lumii contemporane,
format din crâmpeie, stări contemplative și idei, prin care se combină sentimentul de singurătate, de
calm, de puritate și seninătate, precum și emoția în fața sentimentului efemer din natură și din viața
omului.
Luntrașul din cer
121,00 MDL
”Luntrașul din cer” de Gheorghe Doni vine să afirme un gen de poezie mai puțin practicat până acum
la noi, și anume: poemul de sorginte niponă HAIKU, compus din trei versuri de câte 5-7-5 silabe.
Scris îngrijit şi compus din trei compartimente bine concepute şi realizate, fiecare având câte un titlu
sugestiv (Serpentina în urcuș, În al nouălea cer, Alte instantanee) şi inserând 300 de poeme inspirate,
originale, într-o viziune distinctă prin claritate şi o stilistică adecvată genului, volumul constituie cu
adevărat o revelaţie pentru cititori. El conţine versuri cu subiecte şi tematici diverse, cu imagini și
simboluri din realitățile spațiului autohton, precum și de pe alte meridiane, inclusiv momente din zona
de război din Ucraina. Toate acestea, aidoma unui caleidoscop, întregesc tabloul lumii contemporane,
format din crâmpeie, stări contemplative și idei, prin care se combină sentimentul de singurătate, de
calm, de puritate și seninătate, precum și emoția în fața sentimentului efemer din natură și din viața
omului.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.