Adaugă în favorite
Strategia corporativă
107,00 MDL
- ISBN: 9975-61-245-8
- Anul apariției: 2002
- Autor: Richard Lynch
- Traducere: Diana Stanciu, Viorel Cibotar
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 960
- Tipul copertei: cartonată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9975612458
Categorie:
Economie, marketing, management
Un foarte vast studiu despre deciziile fundamentale care trebuie luate în legătură cu viitorul oricărei organizaţii şi cu modul în care aceste decizii sunt implementate. Cartea este destinată în primul rând studenţilor de la secţiile de business, celor de la business şi administrare, persoanelor care fac masteratul. În plus, este de asemenea utilă managerilor implicaţi în dezvoltarea strategiei corporative.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Strategia corporativă” Anulează răspunsul
Produse similare
Audit. O abordare integrată
263,00 MDL
Cartea este o introducere în audit pentru studenţii care nu au nicio experienţă semnificativă în domeniu. Ea a fost concepută ca suport pentru un curs de un trimestru sau de un semestru din învăţământul la nivel universitar sau preuniversitar. Acest manual poate fi folosit şi ca un curs introductiv în programele de perfecţionare profesională destinate firmelor de expertiză contabilă, auditorilor interni şi auditorilor guvernamentali.
Audit. O abordare integrată
263,00 MDL
Cartea este o introducere în audit pentru studenţii care nu au nicio experienţă semnificativă în domeniu. Ea a fost concepută ca suport pentru un curs de un trimestru sau de un semestru din învăţământul la nivel universitar sau preuniversitar. Acest manual poate fi folosit şi ca un curs introductiv în programele de perfecţionare profesională destinate firmelor de expertiză contabilă, auditorilor interni şi auditorilor guvernamentali.
Dicţionar financiar Harriman
130,00 MDL
Un dicţionar amplu, care cuprinde terminologia financiară şi cea din domeniul investiţiilor. O lucrare de referinţă, absolut necesară pentru orice persoană ce lucrează în domeniile comercial şi financiar sau în unul din sectoarele înrudite. Dicţionarul cuprinde circa 2600 de articole-titlu. Lucrarea este un important instrument ce conţine termeni financiari, oferind definiţii concise şi judicioase privind varietatea hârtiilor de valoare, contractele la termen, pieţele de capital, finanţele personale etc., etc.
Dicţionar financiar Harriman
130,00 MDL
Un dicţionar amplu, care cuprinde terminologia financiară şi cea din domeniul investiţiilor. O lucrare de referinţă, absolut necesară pentru orice persoană ce lucrează în domeniile comercial şi financiar sau în unul din sectoarele înrudite. Dicţionarul cuprinde circa 2600 de articole-titlu. Lucrarea este un important instrument ce conţine termeni financiari, oferind definiţii concise şi judicioase privind varietatea hârtiilor de valoare, contractele la termen, pieţele de capital, finanţele personale etc., etc.
Tricouri și costume. Ghid pentru o afacere creativă
199,00 MDL
Afacerile creative de succes integrează armonios creativitatea și businessul. Tricouri și costume oferă o abordare care îmbină atât pasiunea creatoare, cât și cele mai bune practici antreprenoriale.
Scrisă într-o manieră atractivă și ocolind jargonul de specialitate, cartea oferă inspirația și sfaturile potrivite pentru toți cei care rulează sau sunt pe punctul de a inaugura o afacere creativă.
Marketingul, proprietatea intelectuală, finanțele, competiția, leadershipul și multe alte aspecte ale businessului creativ sunt incluse în acest ghid.
Exemple de cele mai bune practici sunt ilustrate în unsprezece capitole aparte, numite „Idei în acțiune”, ce prezintă o serie de afaceri și organizații creative.
David Parrish este specializat în oferirea serviciilor de consultanță și în instruirea antreprenorilor creativi în baza propriei sale experiențe și a celor mai bune practici internaționale.
Tricouri și costume. Ghid pentru o afacere creativă
199,00 MDL
Afacerile creative de succes integrează armonios creativitatea și businessul. Tricouri și costume oferă o abordare care îmbină atât pasiunea creatoare, cât și cele mai bune practici antreprenoriale.
Scrisă într-o manieră atractivă și ocolind jargonul de specialitate, cartea oferă inspirația și sfaturile potrivite pentru toți cei care rulează sau sunt pe punctul de a inaugura o afacere creativă.
Marketingul, proprietatea intelectuală, finanțele, competiția, leadershipul și multe alte aspecte ale businessului creativ sunt incluse în acest ghid.
Exemple de cele mai bune practici sunt ilustrate în unsprezece capitole aparte, numite „Idei în acțiune”, ce prezintă o serie de afaceri și organizații creative.
David Parrish este specializat în oferirea serviciilor de consultanță și în instruirea antreprenorilor creativi în baza propriei sale experiențe și a celor mai bune practici internaționale.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.