Adaugă în favorite
Studiul integrat al limbii și literaturii române
56,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0026-0
- Anul apariției: 2017
- Autor: T. Cartaleanu, O. Cosovan, A. Zgardan-Crudu, V. Bologan, E. Suff
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 220
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000260
Categorie:
Științele educației
Primele cerințe ale aplicării curriculumului modernizat au fost satisfăcute de editarea ghidului de implementare și de reeditarea manualelor revăzute sau elaborarea unor manuale noi.
Indubitabil, profesorii mai rămân în așteptarea unor suporturi didactice credibile și funcționale, care să suplinească sau să completeze o metodică tradițională, pe alocuri incoerentă cu actualul curriculum, și a unor auxiliare didactice moderne. Acestor așteptări încearcă să le răspundă prezentul manual, adresat studenților, masteranzilor, doctoranzilor, profesorilor și tuturor celor interesați de didactica limbii și literaturii române în școala națională.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Studiul integrat al limbii și literaturii române” Anulează răspunsul
Produse similare
Paul Goma. Iniţieri în textul literar
20,00 MDL
"Cele cinci romane analizate în cartea de faţă ("Din Calidor", "Arta reFugii", "Ostinato", "Bonifacia", "Alfabecedar"), având fiecare câte un fluviu tematic viguros şi generator - copilăria mirifică, refugiul dramatic, universul concentraţionar, iubirea pentru femeie şi romanul limbii române fictive, adunând şi alte teme-afluenţi -, ne introduc în orizontul creaţiei unui scriitor total." (Aliona Grati)
Paul Goma. Iniţieri în textul literar
20,00 MDL
"Cele cinci romane analizate în cartea de faţă ("Din Calidor", "Arta reFugii", "Ostinato", "Bonifacia", "Alfabecedar"), având fiecare câte un fluviu tematic viguros şi generator - copilăria mirifică, refugiul dramatic, universul concentraţionar, iubirea pentru femeie şi romanul limbii române fictive, adunând şi alte teme-afluenţi -, ne introduc în orizontul creaţiei unui scriitor total." (Aliona Grati)
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.
În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.
În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.