„Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Химия экзамены на степень бакалавра
59,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0486-2
- Anul apariției: 2021
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 136
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975004862
Categorie:
Auxiliare școlare
Fii primul care adaugi o recenzie la „Химия экзамены на степень бакалавра” Anulează răspunsul
Produse similare
Literatură pentru copii. Antologie
89,00 MDL
Antologia de față a avut în atenție literatura destinată copiilor de până la 12-14 ani. Cartea a inclus texte din trei genuri: poezie, proză și dramaturgie, publicate începând cu anul 2000 de autori din Republica Moldova.
Literatură pentru copii. Antologie
89,00 MDL
Antologia de față a avut în atenție literatura destinată copiilor de până la 12-14 ani. Cartea a inclus texte din trei genuri: poezie, proză și dramaturgie, publicate începând cu anul 2000 de autori din Republica Moldova.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 6-a
49,00 MDL
Culegerea de teste la limba și literatura română pentru clasa a 6-a îi va ajuta pe elevi să-și stabilească punctele forte și să descopere lacunele pe care le au în cunoștințe, ceea ce îi va ajuta să exceleze la această materie.
Caietul conține diverse probe de evaluare: două teste de evaluare inițială, 15 teste de evaluare sumativă (câte un test pentru fiecare unitate de învățare), două teste de evaluare finală și modele de produse școlare pentru evaluarea orală.
Testele au fost elaborate în conformitate cu noile cerințe ale Curriculumului școlar și pot fi folosite împreună cu manualul nou de limba română, clasa a 6-a, editat în 2020.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 6-a
49,00 MDL
Culegerea de teste la limba și literatura română pentru clasa a 6-a îi va ajuta pe elevi să-și stabilească punctele forte și să descopere lacunele pe care le au în cunoștințe, ceea ce îi va ajuta să exceleze la această materie.
Caietul conține diverse probe de evaluare: două teste de evaluare inițială, 15 teste de evaluare sumativă (câte un test pentru fiecare unitate de învățare), două teste de evaluare finală și modele de produse școlare pentru evaluarea orală.
Testele au fost elaborate în conformitate cu noile cerințe ale Curriculumului școlar și pot fi folosite împreună cu manualul nou de limba română, clasa a 6-a, editat în 2020.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.