Adaugă în favorite
Aureliu Busuioc: poetul, prozatorul, dramaturgul
24,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-758-1
- Anul apariției: 2013
- Autor: Mircea V. Ciobanu
- Format: 165x210mm
- Nr. de pagini: 80
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Colecția “Cartea care te salvează” îți pune în mînă un set de instrumente didactice de primă necesitate. Volumele colecției analizează pe larg, dar simplu și pe înțelesul tuturor, opera scriitorilor incluși în curriculumul școlar și în programa universitară. Studiile seriei te vor ajuta să interpretezi textul operei, să-i reperezi structurile narative sau lirice, să faci o analiză pertinentă a ideaticii și a mijloacelor artistice, să înțelegi rolul scrierii și al scriitorului respectiv în spațiul general istorico-literar. Comentariile la texte îți vor fi utile la scrierea unei compuneri sau a unui eseu, îți vor folosi ca material suplimentar la pregătirea pentru lecții.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Aureliu Busuioc: poetul, prozatorul, dramaturgul” Anulează răspunsul
Produse similare
Activități extracurriculare
39,00 MDL
Volumul cuprinde douăzeci de activități extracurriculare cu tematică variată: serate omagiale dedicate unor scriitori români, concursuri literare, concursuri de tip TVC, Clubul erudiților, Lanțul slăbiciunilor, Ultimul clopoțel, dezbateri, discuții axate pe strategia „Șase pălării”, festivități etc. Adresate diriginților din clasele gimnaziale și liceale, scenariile pot fi montate ca atare sau pot fi modificate în funcție de preferințele organizatorilor.
Activități extracurriculare
39,00 MDL
Volumul cuprinde douăzeci de activități extracurriculare cu tematică variată: serate omagiale dedicate unor scriitori români, concursuri literare, concursuri de tip TVC, Clubul erudiților, Lanțul slăbiciunilor, Ultimul clopoțel, dezbateri, discuții axate pe strategia „Șase pălării”, festivități etc. Adresate diriginților din clasele gimnaziale și liceale, scenariile pot fi montate ca atare sau pot fi modificate în funcție de preferințele organizatorilor.
Expunerea: exersare și evaluare
59,00 MDL
Cartea de față urmărește scopul de a trece în revistă exemple prin care va fi reabilitată metoda expunerii, ca una de predare, de învățare și de evaluare deopotrivă, raportată la documentele curriculare, programele de examen și practicile de desfășurare a demersului didactic. Pentru că procesul de instruire este de neconceput în afara unei strategii de durată, autoarea consideră că, în tehnicile de lucru pe care le elaborează și le respectă profesorul, expunerea este primordială la obținerea performanțelor.
Lucrarea demonstrează că expunerea nu este depășită nici ca proces de predare-învățare, nici ca produs evaluabil și că prin probe orale și scrise de expunere pot fi formate competențele de comunicare, în toată complexitatea și splendoarea lor.
Expunerea: exersare și evaluare
59,00 MDL
Cartea de față urmărește scopul de a trece în revistă exemple prin care va fi reabilitată metoda expunerii, ca una de predare, de învățare și de evaluare deopotrivă, raportată la documentele curriculare, programele de examen și practicile de desfășurare a demersului didactic. Pentru că procesul de instruire este de neconceput în afara unei strategii de durată, autoarea consideră că, în tehnicile de lucru pe care le elaborează și le respectă profesorul, expunerea este primordială la obținerea performanțelor.
Lucrarea demonstrează că expunerea nu este depășită nici ca proces de predare-învățare, nici ca produs evaluabil și că prin probe orale și scrise de expunere pot fi formate competențele de comunicare, în toată complexitatea și splendoarea lor.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.