Adaugă în favorite
Aureliu Busuioc: poetul, prozatorul, dramaturgul
24,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-758-1
- Anul apariției: 2013
- Autor: Mircea V. Ciobanu
- Format: 165x210mm
- Nr. de pagini: 80
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Colecția “Cartea care te salvează” îți pune în mînă un set de instrumente didactice de primă necesitate. Volumele colecției analizează pe larg, dar simplu și pe înțelesul tuturor, opera scriitorilor incluși în curriculumul școlar și în programa universitară. Studiile seriei te vor ajuta să interpretezi textul operei, să-i reperezi structurile narative sau lirice, să faci o analiză pertinentă a ideaticii și a mijloacelor artistice, să înțelegi rolul scrierii și al scriitorului respectiv în spațiul general istorico-literar. Comentariile la texte îți vor fi utile la scrierea unei compuneri sau a unui eseu, îți vor folosi ca material suplimentar la pregătirea pentru lecții.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Aureliu Busuioc: poetul, prozatorul, dramaturgul” Anulează răspunsul
Produse similare
Etica
67,00 MDL
Etica şi conduita umană este un manual destinat studenţilor instituţiilor de învăţămînt superior. În lucrare sînt trasate pe larg atît problemele ce ţin de etică, de noţiunile şi categoriile ei fundamentale, cît şi cele ce vizează etica aplicată şi conduita umană. Manualul va contribui în mod substanţial la formarea şi cristalizarea unei ţinute morale a tinerei generaţii, a viitorilor specialişti în diverse domenii.
Lucrarea în cauză poate fi însă utilă şi unui cerc mai larg de cititori, în special celor ce se interesează de dimensiunile morale ale personalităţii şi de modalităţile funcţionării moralei în societate. În ea sînt expuse şi preceptele marilor îndrumători ai omenirii în chestiuni privind filozofia moralei, sînt prezentate cele mai importante categorii ale eticii şi sînt analizate cele mai stringente chestiuni ale eticii aplicate şi ale conduitei umane.
Totodată, lucrarea poate deveni un suport real pentru pedagogi şi părinţi în procesul de educaţie şi socializare a tinerei generaţii în spiritul unei conduite morale civilizate.
Etica
67,00 MDL
Etica şi conduita umană este un manual destinat studenţilor instituţiilor de învăţămînt superior. În lucrare sînt trasate pe larg atît problemele ce ţin de etică, de noţiunile şi categoriile ei fundamentale, cît şi cele ce vizează etica aplicată şi conduita umană. Manualul va contribui în mod substanţial la formarea şi cristalizarea unei ţinute morale a tinerei generaţii, a viitorilor specialişti în diverse domenii.
Lucrarea în cauză poate fi însă utilă şi unui cerc mai larg de cititori, în special celor ce se interesează de dimensiunile morale ale personalităţii şi de modalităţile funcţionării moralei în societate. În ea sînt expuse şi preceptele marilor îndrumători ai omenirii în chestiuni privind filozofia moralei, sînt prezentate cele mai importante categorii ale eticii şi sînt analizate cele mai stringente chestiuni ale eticii aplicate şi ale conduitei umane.
Totodată, lucrarea poate deveni un suport real pentru pedagogi şi părinţi în procesul de educaţie şi socializare a tinerei generaţii în spiritul unei conduite morale civilizate.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Recenzii
Nu există recenzii până acum.