Adaugă în favorite
Cultura vorbirii
43,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-804-5
- Anul apariției: 2014
- Autor: Grigore Cantemir, Svetlana Timciuc
- Format: 130x200mm
- Nr. de pagini: 112
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 600 MDL
SKU:
9789975618045
Categorie:
Auxiliare școlare
Produse similare
Abecedarul meu
145,00 MDL
Acest abecedar constituie un ajutor valoros pentru părinți și educatori la etapa învățării literelor și cititului. Cu imagini în culori calde și prietenoase și două personaje drăguțe de vârstă preșcolară, abecedarul captivează și învățatul devine mai plăcut și mai ușor.
Copiii vor descoperi sunetele și literele, vor citi mai întâi silabe, apoi cuvinte și texte pe silabe, iar în CAIETUL DE SCRIERE vor exersa scrisul.
Abecedarul meu
145,00 MDL
Acest abecedar constituie un ajutor valoros pentru părinți și educatori la etapa învățării literelor și cititului. Cu imagini în culori calde și prietenoase și două personaje drăguțe de vârstă preșcolară, abecedarul captivează și învățatul devine mai plăcut și mai ușor.
Copiii vor descoperi sunetele și literele, vor citi mai întâi silabe, apoi cuvinte și texte pe silabe, iar în CAIETUL DE SCRIERE vor exersa scrisul.
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.