Adaugă în favorite
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0025-3
- Anul apariției: 2017
- Autor: T. Cartaleanu, O. Cosovan, A. Zgardan-Crudu, V. Bologan, E. Suff
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 184
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000253
Categorie:
Științele educației
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită” Anulează răspunsul
Produse similare
Cercetarea ştiinţifică
61,00 MDL
"Cercetarea științifică" este o lucrare destinată studenților, masteranzilor și doctoranzilor de la facultățile socioumanistice, mai ales de drept, ai instituțiilor de învățământ superior. Structura manualului și tematica abordată oferă posibilități de a cunoaște atât metodologia științifică, în general, cât și metodologia investigațiilor socioumane și juridice în special. O deosibită atenție se acordă indicațiilor metodice cu privire la scrierea tezelor de licență/ master/ doctor.
Lucrarea în cauză poate prezenta interes și pentru un cerc larg de cititori, în special pentru cei ce se interesează de problemele dezvoltării științei și de aspectele metodologice ale cercetării științifice.
Cercetarea ştiinţifică
61,00 MDL
"Cercetarea științifică" este o lucrare destinată studenților, masteranzilor și doctoranzilor de la facultățile socioumanistice, mai ales de drept, ai instituțiilor de învățământ superior. Structura manualului și tematica abordată oferă posibilități de a cunoaște atât metodologia științifică, în general, cât și metodologia investigațiilor socioumane și juridice în special. O deosibită atenție se acordă indicațiilor metodice cu privire la scrierea tezelor de licență/ master/ doctor.
Lucrarea în cauză poate prezenta interes și pentru un cerc larg de cititori, în special pentru cei ce se interesează de problemele dezvoltării științei și de aspectele metodologice ale cercetării științifice.
Expunerea: exersare și evaluare
59,00 MDL
Cartea de față urmărește scopul de a trece în revistă exemple prin care va fi reabilitată metoda expunerii, ca una de predare, de învățare și de evaluare deopotrivă, raportată la documentele curriculare, programele de examen și practicile de desfășurare a demersului didactic. Pentru că procesul de instruire este de neconceput în afara unei strategii de durată, autoarea consideră că, în tehnicile de lucru pe care le elaborează și le respectă profesorul, expunerea este primordială la obținerea performanțelor.
Lucrarea demonstrează că expunerea nu este depășită nici ca proces de predare-învățare, nici ca produs evaluabil și că prin probe orale și scrise de expunere pot fi formate competențele de comunicare, în toată complexitatea și splendoarea lor.
Expunerea: exersare și evaluare
59,00 MDL
Cartea de față urmărește scopul de a trece în revistă exemple prin care va fi reabilitată metoda expunerii, ca una de predare, de învățare și de evaluare deopotrivă, raportată la documentele curriculare, programele de examen și practicile de desfășurare a demersului didactic. Pentru că procesul de instruire este de neconceput în afara unei strategii de durată, autoarea consideră că, în tehnicile de lucru pe care le elaborează și le respectă profesorul, expunerea este primordială la obținerea performanțelor.
Lucrarea demonstrează că expunerea nu este depășită nici ca proces de predare-învățare, nici ca produs evaluabil și că prin probe orale și scrise de expunere pot fi formate competențele de comunicare, în toată complexitatea și splendoarea lor.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.