„Studiul integrat al limbii și literaturii române” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Dumitru Matcovschi: opera lirică, epică și dramatică
22,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-857-1
- Anul apariției: 0
- Format: 166x210mm
- Nr. de pagini: 64
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
Colecția Cartea care te salvează îți pune în mână un complet de instrumente didactice de primă necesitate. Volumele colecției analizează pe larg, dar simplu și pe înțelesul tuturor, opera scriitorilor incluși în curriculumul școlar și în programa universitară. Studiile seriei te vor ajuta să interpretezi textul operei, să-i reperezi structurile narative sau lirice, să faci o analiză pertinentă a ideaticii și a mijloacelor artistice, să înțelegi rolul scrierii și al scriitorului respectiv în spațiul general istorico-literar. Comentariile la texte îți vor fi utile la scrierea unei compuneri sau a unui eseu, îți vor folosi ca material suplimentar la pregătirea pentru lecții.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Dumitru Matcovschi: opera lirică, epică și dramatică” Anulează răspunsul
Produse similare
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Studiul integrat al limbii și literaturii române
56,00 MDL
Primele cerințe ale aplicării curriculumului modernizat au fost satisfăcute de editarea ghidului de implementare și de reeditarea manualelor revăzute sau elaborarea unor manuale noi.
Indubitabil, profesorii mai rămân în așteptarea unor suporturi didactice credibile și funcționale, care să suplinească sau să completeze o metodică tradițională, pe alocuri incoerentă cu actualul curriculum, și a unor auxiliare didactice moderne. Acestor așteptări încearcă să le răspundă prezentul manual, adresat studenților, masteranzilor, doctoranzilor, profesorilor și tuturor celor interesați de didactica limbii și literaturii române în școala națională.
Studiul integrat al limbii și literaturii române
56,00 MDL
Primele cerințe ale aplicării curriculumului modernizat au fost satisfăcute de editarea ghidului de implementare și de reeditarea manualelor revăzute sau elaborarea unor manuale noi.
Indubitabil, profesorii mai rămân în așteptarea unor suporturi didactice credibile și funcționale, care să suplinească sau să completeze o metodică tradițională, pe alocuri incoerentă cu actualul curriculum, și a unor auxiliare didactice moderne. Acestor așteptări încearcă să le răspundă prezentul manual, adresat studenților, masteranzilor, doctoranzilor, profesorilor și tuturor celor interesați de didactica limbii și literaturii române în școala națională.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.