„Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a
32,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0091-8
- Anul apariției: 2023
- Autor: Natalia Grîu, Viorica Oleinic
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 56
- Tipul copertei: broșată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000918
Categorie:
Auxiliare școlare
Caietul de teste este un instrument de evaluare eficient, realizat în conformitate cu recentele prevederi curriculare. Acesta include un test de evaluare inițială, teste de autoevaluare, teste sumative pentru fiecare temă literară, precum și mostre de evaluări orale și evaluări practice. Evaluările de alternativă conțin sarcini creative, de factură interdisciplinară, care, după caz, pot fi realizate individual sau în grup.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Evaluări sumative la limba și literatura română. Clasa a 9-a” Anulează răspunsul
Produse similare
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
English. Level A2.1. Competence Based Tests
49,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient pentru că:
– propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere;
– conține 34 de teste de evaluare formativă;
– conține șase teste de evaluare sumativă;
– susține efortul elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului la disciplină, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.906 din 17 iulie 2019, ale Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și ale manualului de limba engleză English A2.1 (ediția 2020).
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.