„Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a
42,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0768-9
- Anul apariției: 2023
- Autor: Raisa Gavriliță
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 52
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975007689
Categorie:
Auxiliare școlare
Testele din această culegere au fost concepute în conformitate cu cerințele din curriculumul școlar, ținându-se cont de noțiunile de bază pe care trebuie să le aibă elevii la această vârstă, dar și de necesitățile de exprimare în viața cotidiană. Cartea conține 16 teste structurate pe unități – segmente de studiu – care le oferă posibilitatea să-și verifice și să-și consolideze cunoștințele, dar și să se pregătească pentru examenul de la finele treptei gimnaziale. Prin rezolvarea acestor probe, elevii își vor testa capacitatea de înțelegere a textului, de cunoaștere și descoperire a valorilor cuvântului, vor realiza diverse texte literare și nonliterare.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a” Anulează răspunsul
Produse similare
English. Level A1.2 Competence based tests
32,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 30 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.2 (ediția 2019).
English. Level A1.2 Competence based tests
32,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 30 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.2 (ediția 2019).
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 11-a
37,00 MDL
Culegerea de teste a fost concepută și elaborată în conformitate cu cerințele curriculare la disciplina Limba și literatura română, care prevede studiul unor opere literare diverse ca gen, specie, mesaj, în relație cu epoca istorică în care au fost create, dar și prin raportarea la o formulă estetică. Totodată, testele propuse vizează nu numai evaluarea competenței de înțelegere și interpretare a unui text, dar și a competenței lingvistice și a celei de comunicare scrisă și orală.
Caietul conține teste de evaluare inițială diverse ca structură și tipologie, teste de evaluare sumativă pentru fiecare temă literară în două variante (cu itemi care au același grad de dificultate), dar și probe de evaluare orală.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.