„English. Level A1.1 Competence based tests” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a
42,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0768-9
- Anul apariției: 2023
- Autor: Raisa Gavriliță
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 52
- Tipul copertei: broşată
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975007689
Categorie:
Auxiliare școlare
Testele din această culegere au fost concepute în conformitate cu cerințele din curriculumul școlar, ținându-se cont de noțiunile de bază pe care trebuie să le aibă elevii la această vârstă, dar și de necesitățile de exprimare în viața cotidiană. Cartea conține 16 teste structurate pe unități – segmente de studiu – care le oferă posibilitatea să-și verifice și să-și consolideze cunoștințele, dar și să se pregătească pentru examenul de la finele treptei gimnaziale. Prin rezolvarea acestor probe, elevii își vor testa capacitatea de înțelegere a textului, de cunoaștere și descoperire a valorilor cuvântului, vor realiza diverse texte literare și nonliterare.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Limba și literatura română. Teste pentru evaluarea sumativă. Clasa a 8-a” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Literatură pentru copii. Antologie
89,00 MDL
Antologia de față a avut în atenție literatura destinată copiilor de până la 12-14 ani. Cartea a inclus texte din trei genuri: poezie, proză și dramaturgie, publicate începând cu anul 2000 de autori din Republica Moldova.
Literatură pentru copii. Antologie
89,00 MDL
Antologia de față a avut în atenție literatura destinată copiilor de până la 12-14 ani. Cartea a inclus texte din trei genuri: poezie, proză și dramaturgie, publicate începând cu anul 2000 de autori din Republica Moldova.
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 5-a
48,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 5-a.
Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2021) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).
Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:
• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;
• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;
• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.
Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.
Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Matematica. Caiet de teste sumative. Clasa a 5-a
48,00 MDL
Această culegere conține teste sumative, de evaluare inițială și finală (în două variante), pentru cursul de matematică din clasa a 5-a.
Adresată atât elevilor, cât și profesorilor, lucrarea este elaborată conform prevederilor Curriculumului la disciplină (ediția 2021) și în corespundere cu conținuturile tematice din manualul Matematica (ediția 2020).
Testele acoperă cele trei domenii cognitive și conțin:
• itemi cu răspuns scurt, în baza cărora putem evalua cunoștințele și capacitățile elevilor ce țin de domeniul Cunoaștere și înțelegere;
• itemi prin intermediul cărora putem evalua competențele elevilor privind achizițiile matematice referitoare la domeniul Aplicare, prin exerciții și probleme de tip standard;
• itemi care oferă posibilitatea de a evalua cunoștințele, abilitățile și competențele formate, derivând din domeniul Integrare prin exerciții și probleme cu un nivel mai înalt de dificultate.
Toate testele sunt însoțite de schema de convertire a punctajului în note. Timpul efectiv de lucru, pentru fiecare test, este de 45 de minute.
Testele propuse sunt un instrument eficient pentru realizarea obiectivă a procesului de evaluare.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.