„Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Matematică. Evaluări sumative. Clasa a 11-a, profil real
48,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0765-8
- Anul apariției: 2024
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 63
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975007658
Categorie:
Auxiliare școlare
Această culegere se adresează atât elevilor clasei a 11-a, profil real, cât și cadrelor didactice care activează în ciclul liceal, dar și tuturor celor interesați de matematică în general.
Lucrarea conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în Curriculumul la disciplina Matematică (ediția 2020).
Pentru elevii doritori de a performa, propunem cîte un item suplimentar la sfârșitul fiecărui test.
Toate evaluarile sunt însoțite de răspunsuri.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Matematică. Evaluări sumative. Clasa a 11-a, profil real” Anulează răspunsul
Produse similare
Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre
90,00 MDL
„Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre” este o carte care îi ajută pe copiii de 4-5 ani să învețe alfabetul în cel mai plăcut mod, datorită ilustrațiilor deosebite și poeziilor frumoase și ușor de memorizat despre animale.
Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre
90,00 MDL
„Abecedar. Primii pași printre cuvinte și cifre” este o carte care îi ajută pe copiii de 4-5 ani să învețe alfabetul în cel mai plăcut mod, datorită ilustrațiilor deosebite și poeziilor frumoase și ușor de memorizat despre animale.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: edituraarc.md
Mon cahier de succès en Français. Pour la troisième classe
34,00 MDL
„Mon cahier de succès en français ” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în cel de-al doilea an de studiu al limbii franceze.
Conceput în cheia încurajării succesului școlarului mic, motivării acestuia pentru învățare, respectării principiilor evaluării criteriale prin descriptori, caietul conține fișe de autoevaluare, portofoliul elevului, precum și tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul COMPREHENSION ORALE sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii Arc: edituraarc.md
Recenzii
Nu există recenzii până acum.