Adaugă în favorite
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0095-6
- Anul apariției: 2017
- Autor: L. Gafton, D. Mătură, M. Marandiuc
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975000956
Categorie:
Auxiliare școlare
Bilan-1-classe-2-pgy90u.mp32:15 |
Bilan-2-classe-2-xe7ukp.mp32:20 |
Bilan-3-classe-2-wpttyo.mp32:47 |
Bilan-4-classe-2-p9s0nl.mp33:15 |
Bilan-5-classe-2-boj6bv.mp32:52 |
Bilan-6-classe-2-ytzkgi.mp32:18 |
Bilan-7-classe-2-t3o154.mp32:16 |
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.
Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Fii primul care adaugi o recenzie la „Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
English. Level A1.2 Competence based tests
32,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 30 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.2 (ediția 2019).
English. Level A1.2 Competence based tests
32,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 30 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.2 (ediția 2019).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.Culegerea conține:· un test de evaluare inițială;· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.Culegerea conține:· un test de evaluare inițială;· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
Recenzii
Nu există recenzii până acum.