Adaugă în favorite
Ești gata de bac? Teste la limba și literatura română pentru alolingvi. Clasa a 12-a. Ediția a II-a, actualizată
56,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0539-5
- Anul apariției: 2024
- Autor: T. Cazacu, R. Feteasco, V. Roșcovanu
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 104
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975005395
Categorie:
Auxiliare școlare
Culegerea este elaborată în baza Programei pentru examenul național de bacalaureat la limba și literatura română pentru instituțiile de învățământ cu predare în limbile minorităților naționale. Testele elaborate în acest scop conțin exerciții și sarcini variate, interesante, utile, eficiente și cu diferite grade de dificultate (majoritatea de nivel mediu). Autorii acestora, Tamara Cazacu, Rodica Feteasco și Veronica Roșcovanu, s-au remarcat prin mai multe lucrări cu caracter didactic, apreciate de profesorii și elevii din școlile cu predare în limba rusă.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Ești gata de bac? Teste la limba și literatura română pentru alolingvi. Clasa a 12-a. Ediția a II-a, actualizată” Anulează răspunsul
Produse similare
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
English. Level A1.1 Competence based tests
48,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 33 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.1 (ediția 2019).[playlist ids="9742,9741,9740,9739,9738,9737,9736,9735,9734,9733,9732,9731,9730,9729,9728,9727,9726,9725,9724,9723,9722,9721,9720,9719,9718,9717,9716,9715,9714,9713,9712,9711,9710,9709,9708,9707,9706"]
English. Level A1.1 Competence based tests
48,00 MDL
Culegerea de teste este un instrument de evaluare util și eficient, din mai multe considerente. Caietul propune itemi de evaluare care vizează formarea de unități de competențe la audiere, vorbire, lectură și scriere; conține 33 de teste de evaluare formativă și teste de evaluare sumativă; susține efortul elevilor în procesul de autoevaluare; sporește motivația elevilor și încurajează învățarea limbii engleze.Testele au fost elaborate în conformitate cu Curriculumul Național la Limba străină, învățământul primar (2018), Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018), Metodologia privind Evaluarea Criterială prin Descriptori (2019) și manualul de limba engleză English A1.1 (ediția 2019).[playlist ids="9742,9741,9740,9739,9738,9737,9736,9735,9734,9733,9732,9731,9730,9729,9728,9727,9726,9725,9724,9723,9722,9721,9720,9719,9718,9717,9716,9715,9714,9713,9712,9711,9710,9709,9708,9707,9706"]
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe
29,00 MDL
„Mon cahier de succès en français pour la deuxième classe” este un auxiliar didactic complementar conținuturilor manualului de bază. Caietul include teste de evaluare sumativă pentru fiecare unitate de învățare, fiind un instrument util de monitorizare a progresului elevului în primul an de studiu al limbii franceze. Conceput în cheia asigurării succesului școlar al învățăceilor, caietul conține, de asemenea, fișe de autoevaluare, Portofoliul elevului, precum și Tabelul de performanță al acestuia.Exercițiile din compartimentul „Compréhension orale” sunt sonorizate și pot fi descărcate de pe site-ul Editurii ARC: edituraarc.md
Recenzii
Nu există recenzii până acum.