Adaugă în favorite
Teze semestriale la matematică. Clasele a X-a – a XII-a. Profil real
46,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0644-6
- Anul apariției: 2022
- Autor: Viorel Ionescu
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 92
- Tipul copertei: broșată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 600 MDL
SKU:
9789975006446
Categorie:
Auxiliare școlare
Lucrarea conține teze semestriale la matematică, profilul real.
Fiecare teză este elaborată în 4 variante echivalente ca dificultate, subiectele fiind alcătuite conform cerințelor Curriculumului la disciplina Matematica (ediția 2020), dar și ținând cont de Programa pentru examenul național de bacalaureat (ediția 2021)
Fii primul care adaugi o recenzie la „Teze semestriale la matematică. Clasele a X-a – a XII-a. Profil real” Anulează răspunsul
Produse similare
Abecedarul meu
145,00 MDL
Acest abecedar constituie un ajutor valoros pentru părinți și educatori la etapa învățării literelor și cititului. Cu imagini în culori calde și prietenoase și două personaje drăguțe de vârstă preșcolară, abecedarul captivează și învățatul devine mai plăcut și mai ușor.
Copiii vor descoperi sunetele și literele, vor citi mai întâi silabe, apoi cuvinte și texte pe silabe, iar în CAIETUL DE SCRIERE vor exersa scrisul.
Abecedarul meu
145,00 MDL
Acest abecedar constituie un ajutor valoros pentru părinți și educatori la etapa învățării literelor și cititului. Cu imagini în culori calde și prietenoase și două personaje drăguțe de vârstă preșcolară, abecedarul captivează și învățatul devine mai plăcut și mai ușor.
Copiii vor descoperi sunetele și literele, vor citi mai întâi silabe, apoi cuvinte și texte pe silabe, iar în CAIETUL DE SCRIERE vor exersa scrisul.
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
49,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
49,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.