„Licurici. Carte de lectură pentru elevii din clasele a 3-a și a 4-a ale școlii ruse” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Literatură pentru copii. Antologie
89,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0207-3
- Anul apariției: 2018
- Autor: Selecţie de Maria Şleahtiţchi
- Format: 150x240mm
- Nr. de pagini: 200
- Tipul copertei: broșată
- Virsta: 5-10 ani
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975002073
Categorii:
Auxiliare școlare, Cărți de ficțiune
Antologia de față a avut în atenție literatura destinată copiilor de până la 12-14 ani. Cartea a inclus texte din trei genuri: poezie, proză și dramaturgie, publicate începând cu anul 2000 de autori din Republica Moldova.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Literatură pentru copii. Antologie” Anulează răspunsul
Produse similare
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
Matematica. Evaluări sumative. Clasa a 10-a, profil real
39,00 MDL
Prezenta lucrare conține teste sumative, în două variante, pentru toate modulele incluse în curriculumul liceal pentru clasa a X-a, profil real. Majoritatea variantelor includ și subiecte suplimentare. Sunt prezentate rezolvarea completă, baremul de evaluare și grila de notare pentru evaluarea nr. 1, varianta I – “Numere reale. Recapitulare și completări”. Celelalte evaluări sunt însoțite de răspunsuri, cu excepția problemelor de demonstrație.
Aceste evaluări au fost experimentate la Instituția Publică Liceul Teoretic “Spiru Haret” din Chișinău, obținându-se rezultate foarte bune.
Auxiliarul didactic este util atât profesorilor de matematică, cât și tuturor celor interesați de tematica abordată. Prin rezolvarea testelor, elevii din clasele a X-a, profil real, pot ajunge la o pregătire bună pentru susținerea cu success a tezelor semestriale și, ulterior, a examenului de bacalaureat la matematică.
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
English. Formative and Summative Tests. Level A2.3
56,00 MDL
Culegerea de teste de evaluare formativă și sumativă este un instrument eficient de evaluare a competențelor de comunicare scrisă, formate în cadrul lecțiilor de limba engleză.
Culegerea conține:
· un test de evaluare inițială;
· teste de evaluare formativă (pentru fiecare subiect);
· teste de evaluare sumativă (pentru fiecare unitate de învățare);
· un test de evaluare sumativă la sfârșitul nivelului A2.3 de învățare a limbii engleze.
Testele au fost elaborate în conformitate cu prevederile Curriculumului Național la limba străină, aprobat prin ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 906 din 17 iulie 2019, Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (2018) și sunt raportate la conținuturile din manualul de limba engleză (ediția 2020).
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.