„English. Formative and Summative Tests. Level A2.3” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Literatură pentru copii. Antologie
89,00 MDL
- ISBN: 978-9975-0-0207-3
- Anul apariției: 2018
- Autor: Selecţie de Maria Şleahtiţchi
- Format: 150x240mm
- Nr. de pagini: 200
- Tipul copertei: broșată
- Virsta: 5-10 ani
Stoc epuizat
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975002073
Categorii:
Auxiliare școlare, Cărți de ficțiune
Antologia de față a avut în atenție literatura destinată copiilor de până la 12-14 ani. Cartea a inclus texte din trei genuri: poezie, proză și dramaturgie, publicate începând cu anul 2000 de autori din Republica Moldova.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Literatură pentru copii. Antologie” Anulează răspunsul
Produse similare
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Warm up your English
39,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic atât pentru profesorii de limba engleză care predau în învățământul primar, cât şi pentru copiii care doresc să înveţe limba engleză în mod atractiv. Cartea conține activități de lucru pentru captarea atenției și actualizarea cunoștințelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea competențelor de comunicare ale acestora.
Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Utilizarea poeziilor în practicarea gramaticii și a vocabularului, Utilizarea idiomurilor și a proverbelor în comunicare, Exersarea frământărilor de limbă pentru îmbunătățirea pronunției, Practicarea cuvintelor încrucişate şi a altor jocuri de cuvinte pentru memorizarea vocabularului, Utilizarea cântecelor pentru practicarea limbii engleze.
În funcție de circumstanțe, profesorul va alege cele mai potrivite activități, iar în caz de necesitate, le poate adapta.
Tehnicile de lucru au menirea:
• să contribuie la depășirea barierei de comunicare dintre profesor și elev;
• să ofere elevilor posibilitatea de a repeta și de a practica cele studiate în mod atractiv;
• să stimuleze interesul elevilor pentru învățarea limbii engleze;
• să motiveze elevii în dorinţa lor de a se implica activ în cadrul lecției.
Русский язык. Тетрадь к учебнику «Букварь»
25,00 MDL
Тетрадь составлена в соответствии с содержанием учебника «Букварь» и входит в комплект для первого класса по предмету «Русский язык и литература». В ней представлена система упражнений, способствующих развитию речевых и языковых умений и навыков учащихся. Данная система упражнений направлена на закрепление материала учебника.
Тетрадь содержит компонент самооценивания. Выполненные задания ученики могут оценить по трёхуровневой шкале.
Русский язык. Тетрадь к учебнику «Букварь»
25,00 MDL
Тетрадь составлена в соответствии с содержанием учебника «Букварь» и входит в комплект для первого класса по предмету «Русский язык и литература». В ней представлена система упражнений, способствующих развитию речевых и языковых умений и навыков учащихся. Данная система упражнений направлена на закрепление материала учебника.
Тетрадь содержит компонент самооценивания. Выполненные задания ученики могут оценить по трёхуровневой шкале.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Viața și activitatea scriitorilor: ce? cât? cum? Auxiliar didactic la l. și lit. română
57,00 MDL
Lucrând cu textul nonliterar, nu e necesar să se insiste asupra memorării conținutului în detaliu, ci trebuie să se îndrepte atenția elevilor asupra specificului creației scriitorului, a datelor semnificative din viața lui și a posibilităților pe care le oferă textul pentru a construi o comunicare.
Filozoful german A. von Humboldt afirma: „O limbă nu poate fi predată. Se pot doar crea condiții pentru ca învățarea să aibă loc”.
Pornind de la afirmația de mai sus, autoarea a elaborat un sistem de scheme-reper pentru crearea condițiilor de învățare. De rând cu celelalte modalități de lucru cu textul nonliterar, schemele-reper sporesc gradul de implicare a elevilor la lecție, le trezesc interesul prin diversitatea reprezentărilor grafice, înlesnesc construirea unor mesaje logice despre specificul creației scriitorului, despre meritele acestuia, despre rolul și locul creației sale în literatura română și universală. Reprezentarea grafică îi ajută elevului să-și sistematizeze informația și s-o rețină/însușească mai ușor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.