„Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Activități extracurriculare
39,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-768-0
- Anul apariției: 2014
- Autor: Nina Dodon
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 96
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975617680
Categorie:
Științele educației
Volumul cuprinde douăzeci de activități extracurriculare cu tematică variată: serate omagiale dedicate unor scriitori români, concursuri literare, concursuri de tip TVC, Clubul erudiților, Lanțul slăbiciunilor, Ultimul clopoțel, dezbateri, discuții axate pe strategia „Șase pălării”, festivități etc. Adresate diriginților din clasele gimnaziale și liceale, scenariile pot fi montate ca atare sau pot fi modificate în funcție de preferințele organizatorilor.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Activități extracurriculare” Anulează răspunsul
Produse similare
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.
În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.
În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Aureliu Busuioc: poetul, prozatorul, dramaturgul
24,00 MDL
Colecția “Cartea care te salvează” îți pune în mînă un set de instrumente didactice de primă necesitate. Volumele colecției analizează pe larg, dar simplu și pe înțelesul tuturor, opera scriitorilor incluși în curriculumul școlar și în programa universitară. Studiile seriei te vor ajuta să interpretezi textul operei, să-i reperezi structurile narative sau lirice, să faci o analiză pertinentă a ideaticii și a mijloacelor artistice, să înțelegi rolul scrierii și al scriitorului respectiv în spațiul general istorico-literar. Comentariile la texte îți vor fi utile la scrierea unei compuneri sau a unui eseu, îți vor folosi ca material suplimentar la pregătirea pentru lecții.
Aureliu Busuioc: poetul, prozatorul, dramaturgul
24,00 MDL
Colecția “Cartea care te salvează” îți pune în mînă un set de instrumente didactice de primă necesitate. Volumele colecției analizează pe larg, dar simplu și pe înțelesul tuturor, opera scriitorilor incluși în curriculumul școlar și în programa universitară. Studiile seriei te vor ajuta să interpretezi textul operei, să-i reperezi structurile narative sau lirice, să faci o analiză pertinentă a ideaticii și a mijloacelor artistice, să înțelegi rolul scrierii și al scriitorului respectiv în spațiul general istorico-literar. Comentariile la texte îți vor fi utile la scrierea unei compuneri sau a unui eseu, îți vor folosi ca material suplimentar la pregătirea pentru lecții.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Captarea atenției și actualizarea cunoștințelor. Partea a IV-a
49,00 MDL
Prezenta lucrare este concepută ca un auxiliar didactic pentru profesorii de limba şi literatura română. Cartea conţine un şir de tehnici de lucru pentru captarea atenţiei şi actualizarea cunoştinţelor elevilor, tehnici ce vor contribui la dezvoltarea capacităţilor de comunicare ale acestora. Auxiliarul didactic este structurat pe mai multe compartimente: Gramatică şi comunicare, Răspunsuri la întrebări, Cuvinte şi semnificaţii, Cine caută găseşte, Tehnici de creativitate, Scheme şi tabele, Tehnici în baza parabolelor, Alte tehnici de lucru. În funcţie de obiectivele urmărite, de conţinuturile selectate, de nivelul de pregătire al elevilor, profesorul va alege tehnicile de lucru adecvate, iar, în caz de necesitate, le poate adapta. Tehnicile de lucru propuse au menirea: • să contribuie la depăşirea barierei de comunicare dintre profesori şi elevi; • să ofere elevilor posibilitatea de a repeta şi practica cele studiate anterior; • să pregătească elevii de predarea unei teme noi sau pentru activitatea care va urma; • să completeze anumite goluri în cunoştinţe; • să stimuleze interesul elevilor pentru demersul didactic; • să motiveze elevii în dorinţa lor de a studia şi de a se implica activ în cadrul lecţiei.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.