„Dumitru Matcovschi: opera lirică, epică și dramatică” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Activități extracurriculare
39,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-768-0
- Anul apariției: 2014
- Autor: Nina Dodon
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 96
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975617680
Categorie:
Științele educației
Volumul cuprinde douăzeci de activități extracurriculare cu tematică variată: serate omagiale dedicate unor scriitori români, concursuri literare, concursuri de tip TVC, Clubul erudiților, Lanțul slăbiciunilor, Ultimul clopoțel, dezbateri, discuții axate pe strategia „Șase pălării”, festivități etc. Adresate diriginților din clasele gimnaziale și liceale, scenariile pot fi montate ca atare sau pot fi modificate în funcție de preferințele organizatorilor.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Activități extracurriculare” Anulează răspunsul
Produse similare
Expunerea: exersare și evaluare
59,00 MDL
Cartea de față urmărește scopul de a trece în revistă exemple prin care va fi reabilitată metoda expunerii, ca una de predare, de învățare și de evaluare deopotrivă, raportată la documentele curriculare, programele de examen și practicile de desfășurare a demersului didactic. Pentru că procesul de instruire este de neconceput în afara unei strategii de durată, autoarea consideră că, în tehnicile de lucru pe care le elaborează și le respectă profesorul, expunerea este primordială la obținerea performanțelor.
Lucrarea demonstrează că expunerea nu este depășită nici ca proces de predare-învățare, nici ca produs evaluabil și că prin probe orale și scrise de expunere pot fi formate competențele de comunicare, în toată complexitatea și splendoarea lor.
Expunerea: exersare și evaluare
59,00 MDL
Cartea de față urmărește scopul de a trece în revistă exemple prin care va fi reabilitată metoda expunerii, ca una de predare, de învățare și de evaluare deopotrivă, raportată la documentele curriculare, programele de examen și practicile de desfășurare a demersului didactic. Pentru că procesul de instruire este de neconceput în afara unei strategii de durată, autoarea consideră că, în tehnicile de lucru pe care le elaborează și le respectă profesorul, expunerea este primordială la obținerea performanțelor.
Lucrarea demonstrează că expunerea nu este depășită nici ca proces de predare-învățare, nici ca produs evaluabil și că prin probe orale și scrise de expunere pot fi formate competențele de comunicare, în toată complexitatea și splendoarea lor.
Paul Goma. Iniţieri în textul literar
20,00 MDL
"Cele cinci romane analizate în cartea de faţă ("Din Calidor", "Arta reFugii", "Ostinato", "Bonifacia", "Alfabecedar"), având fiecare câte un fluviu tematic viguros şi generator - copilăria mirifică, refugiul dramatic, universul concentraţionar, iubirea pentru femeie şi romanul limbii române fictive, adunând şi alte teme-afluenţi -, ne introduc în orizontul creaţiei unui scriitor total." (Aliona Grati)
Paul Goma. Iniţieri în textul literar
20,00 MDL
"Cele cinci romane analizate în cartea de faţă ("Din Calidor", "Arta reFugii", "Ostinato", "Bonifacia", "Alfabecedar"), având fiecare câte un fluviu tematic viguros şi generator - copilăria mirifică, refugiul dramatic, universul concentraţionar, iubirea pentru femeie şi romanul limbii române fictive, adunând şi alte teme-afluenţi -, ne introduc în orizontul creaţiei unui scriitor total." (Aliona Grati)
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Demersul didactic la l. și lit. română în gimnaziu: proiectarea explicită
51,00 MDL
Lecția de limba și literatura română trebuie să fie laboratorul și atelierul în care elevul încearcă să joace toate rolurile, în niciun caz însă cel de spectator. La rândul său, profesorul devine interlocutor și regizor: el știe ce trebuie să facă fiecare actor și îl stimulează să cerceteze, să descopere, să discute.
Nu discursul, oricât de inspirat, al profesorului, ci colaborarea eficientă a elevilor înde ei și a elevilor cu profesorul este miezul lecțiilor de limbă și literatură.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.