„Ion Druţă. Opera epică şi dramatică” a fost adăugat în coș. Vezi coșul
Adaugă în favorite
Activități extracurriculare
39,00 MDL
- ISBN: 978-9975-61-768-0
- Anul apariției: 2014
- Autor: Nina Dodon
- Format: 165x240mm
- Nr. de pagini: 96
- Tipul copertei: broşată
În stoc
În Chișinău, livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 MDL
În afara Chișinăului (R.Moldova), livrarea este gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 450 MDL
SKU:
9789975617680
Categorie:
Științele educației
Volumul cuprinde douăzeci de activități extracurriculare cu tematică variată: serate omagiale dedicate unor scriitori români, concursuri literare, concursuri de tip TVC, Clubul erudiților, Lanțul slăbiciunilor, Ultimul clopoțel, dezbateri, discuții axate pe strategia „Șase pălării”, festivități etc. Adresate diriginților din clasele gimnaziale și liceale, scenariile pot fi montate ca atare sau pot fi modificate în funcție de preferințele organizatorilor.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Activități extracurriculare” Anulează răspunsul
Produse similare
Studiul integrat al limbii și literaturii române
56,00 MDL
Primele cerințe ale aplicării curriculumului modernizat au fost satisfăcute de editarea ghidului de implementare și de reeditarea manualelor revăzute sau elaborarea unor manuale noi.
Indubitabil, profesorii mai rămân în așteptarea unor suporturi didactice credibile și funcționale, care să suplinească sau să completeze o metodică tradițională, pe alocuri incoerentă cu actualul curriculum, și a unor auxiliare didactice moderne. Acestor așteptări încearcă să le răspundă prezentul manual, adresat studenților, masteranzilor, doctoranzilor, profesorilor și tuturor celor interesați de didactica limbii și literaturii române în școala națională.
Studiul integrat al limbii și literaturii române
56,00 MDL
Primele cerințe ale aplicării curriculumului modernizat au fost satisfăcute de editarea ghidului de implementare și de reeditarea manualelor revăzute sau elaborarea unor manuale noi.
Indubitabil, profesorii mai rămân în așteptarea unor suporturi didactice credibile și funcționale, care să suplinească sau să completeze o metodică tradițională, pe alocuri incoerentă cu actualul curriculum, și a unor auxiliare didactice moderne. Acestor așteptări încearcă să le răspundă prezentul manual, adresat studenților, masteranzilor, doctoranzilor, profesorilor și tuturor celor interesați de didactica limbii și literaturii române în școala națională.
Destinul cuvintelor
210,00 MDL
Lucrarea are ca obiect principal de cercetare căile de îmbogățire a vocabularului limbii române, procedeele și mijloacele de formare a cuvintelor noi. Se stabilește originea unor cuvinte și termeni vechi folosiți în vorbirea curentă. Sunt examinate și explicate unele expresii idiomatice, unele aforisme și maxime celebre. Se analizează proveniența unor nume proprii, semnificația unor arhaisme și regionalisme.
Cartea se adresează cadrelor didactice, studenților și elevilor, publicului larg de cititori.
Destinul cuvintelor
210,00 MDL
Lucrarea are ca obiect principal de cercetare căile de îmbogățire a vocabularului limbii române, procedeele și mijloacele de formare a cuvintelor noi. Se stabilește originea unor cuvinte și termeni vechi folosiți în vorbirea curentă. Sunt examinate și explicate unele expresii idiomatice, unele aforisme și maxime celebre. Se analizează proveniența unor nume proprii, semnificația unor arhaisme și regionalisme.
Cartea se adresează cadrelor didactice, studenților și elevilor, publicului larg de cititori.
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.
În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Forma şi spaţiul în designul interior. Metodologia studierii în învăţământul artistic
145,00 MDL
Designul interior reprezintă manifestarea creativităţii umane în raport cu spaţiul său existenţial în care-şi petrece cea mai mare parte a timpului. Or, designul interior este concomitent proces şi activitate de proiectare şi creaţie a spaţiilor interioare şi produs al acestei activităţi. Caracterul complex şi interdisciplinar al designului interior (ştiinţă-artă-tehnologie) este probat de percepţia formei şi a spaţiului, ca dimensiuni ale vieţii şi ocupaţiilor omului în spaţiile interioare, determinate climatic, de tradiţia populară şi de creativitatea individuală, precum şi de dezvoltarea economică şi tehnologică în industrii.
În cartea FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic, autorul Ştefan Popa identifică si soluţionează o problemă ştiinţifică de actualitate în educaţia şi formarea profesională artistică-plastică - insuficienţa estetică-pedagogică a metodologiei de predare/studiere a formei şi a spaţiului interior în învăţământul preuniversitar. În Republica Moldova nu au fost efectuate cercetări de metodologia formării profesionale în designul interior. În plan pedagogic, finalitatea principală a cercetării este reprezentată de metodologizarea teoretică a percepţiei şi predării/ studierii formei şi a spaţiului interior in instituţiile preuniversitare şi universitare. Monografia FORMA ŞI SPAŢIUL ÎN DESIGNUL INTERIOR. Metodologia studierii în învăţământul artistic prezintă o cercetare de pionierat în ţara noastră şi va contribui la o mai profundă înţelegere a unuia din domeniile de creaţie cele mai semnificative ale epocii noastre. Planșă color de 32 pagini
Recenzii
Nu există recenzii până acum.